Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tänkte bara tala om att min semester börjar kl. 15:00 idag. 3 veckor med mycket cykel. Inkörning av ny LVG:are, deltagande i Gotland Bike Battle och formtoppning inför Bockstensturen. Sådeså!
Här har man suttit hela sommaren och möglat på kontoret men nu är det dags för semester.
Kommer inte se kontoret förräns 1 sept.
Efter lunch är det till att varva ner lite, för att sen varva upp med en resa till Åre på torsdag Fre-Måndag, sen tar vi vägen om Gesunda på vägen hem och stannar där i 5 dagar! Skall bli så gött!
Hinner hem och tvätta å sen bär det av till Öland för lite kvalitetstid med sambon.
En dag kvar nu... Sedan Bohuslän för klättring, Åre för cykel och vandring och sommarstugan för allmänt lökande. Alternativ i omvänd ordning, beroende på vädrets nycker.
Fyra veckor, premiär för långsemester. Så jäkla skönt.
Har varit ledig sedan i lördags och nu börjar molnen flyta iväg lite smått och solen tittar fram för första gången under semestern. Tror att jag ska fira solskenet med ett intervallpass på mtb´n :-)
Pa mandag blir det Zanzibar och sedan nyar pa Pemba ... skall bli skont aven om det inte blir nagon cykling ... far val trosta mig med dykning istallet ;)
Muahahaha, jag får skriva att jag går på semester precis lagom till att ni släpar tillbaka era nysemestrade arslen till era jobb. DÅ ska jag gotta mig, nu ska jag bara bittert knappa vidare på min dator...