Shimano Saint
Har efter drygt en månad ännu inte hört nått från S-tec om min beställning på bla Hjul och broms kombo,bara ett "Thank you for the order" sen knäpp tyst trots frågor om levernas från min sida. Avbeställde ordern på mail men har inte fått nått svar på det heller så om ytterligare några månader kanske en DHL snubbe knackar på dörren med famnen full med prylar...
Har istället beställt nya hjul från Bike-Discount blev ett par LRS DT Onyx Disc Centerlock / DT Swiss XR4.1D nån som testat dom ?
Samt Shimano Saint bromsar från Cyclecomponents,nu till min fråga:
Kan man använda samma verktyg till Kasseten som Centerlocken eller måste jag köpa två olika hylsor,har sett att Cc säljer en speciell hylsa till Shimano Saint bromsarna sen även har hylsor till kassetter.
Har istället beställt nya hjul från Bike-Discount blev ett par LRS DT Onyx Disc Centerlock / DT Swiss XR4.1D nån som testat dom ?
Samt Shimano Saint bromsar från Cyclecomponents,nu till min fråga:
Kan man använda samma verktyg till Kasseten som Centerlocken eller måste jag köpa två olika hylsor,har sett att Cc säljer en speciell hylsa till Shimano Saint bromsarna sen även har hylsor till kassetter.