sigma fit watch?

sigma fit watch?
Det går antagligen inte att koppla den till datorn. Jag har en Sigma PC 15, den funkar bra, men känns lite sniken efter ett tag. Man kan se aktuell puls, snitt och maxpuls. men det är lite trist att inte få ut grafer på datorn. Vill man ha det så är det Polar som gäller och då får du lägga på 1000 kr.
/J

sigma fit watch?
vito skrev:
-------------------------------------------------------
> Pc 15 är fanastiskt bra för 500kr...

350 i tyskland. Även mer fantastiskt. :)

sigma fit watch?
Jag har haft sigma fit watch i 2 år och den är fungerar bra - tror att du i princip får samma funktioner med pc15, som också verkar ha bakgrundsbeylsning, vilket inte fit watch har. Ta det där med vattentätheten med en stor nypa salt. Min blev vattenfylld efter ett kort dopp då jag glömde ta av klockan, byttes dock på garanti.

Skulle troligen köpa PC15 om jag valde mellan dessa två.

//Anders

sigma fit watch?
PC15 vill jag säga är bättre köp än fit watch. Jag har haft min pc-15 ett par år och den har skött sitt jobb utan anmärkning. Jag har nu bytt till Sigma Onyx Pro som har digitalt kodad signal, något som är bra om man tränar i grupp.
Jag har inte jämfört med andra mätare, men jag får alltid använda blågel för att få bra kontakt med bröstbältet.

sigma fit watch?
Jag hoppas Sigma blivit bättre, för man får mycket funk. för pengarna, hade tidigare en PC1600 som var såväl känslig i klunga och alltid slutade visa pulsen under hårda intervaller. Har efter det haft en halvsnikig Polar och sedan blev det ändå en 725X i alla fall...

Tillbaka
Topp