Sigma Pure GPS

NikVik77

Medlem
Sigma Pure GPS
Hej,
Köpte cykel idag och på den satt en Sigma Pure GPS. Sökte om det fann tidigare trådar om den och det gjorde den. ”Pissigaste ever” ?? skrattade gott när jag såg den.

Hur som, det fanns ingen instruktion med. Kan man koppla samman denna med en app? Om ja, vilken och hur gör man, känns som jag gått igenom samtliga menyer eller måste den vara kopplad med tråd på något sätt?

Sigma Pure GPS
Hej,
Köpte cykel idag och på den satt en Sigma Pure GPS. Sökte om det fann tidigare trådar om den och det gjorde den. ”Pissigaste ever” ?? skrattade gott när jag såg den.

Hur som, det fanns ingen instruktion med. Kan man koppla samman denna med en app? Om ja, vilken och hur gör man, känns som jag gått igenom samtliga menyer eller måste den vara kopplad med tråd på något sätt?
Kolla om den har BT eller ANT, men jag tror inte det. Har för mig det är den enklaste av de enkla.

Sigma Pure GPS
Ja den verkar verkligen vara det, men tänker och enligt han jag köpte cykeln av skall man kunna föra över info. Gör inte mig så mycket då jag ändå Garmin men om den ändå finns tänkte jag att man kunde köra dubbelt :)

Sigma Pure GPS
Hmm, ok snacka om att tappa en halv värld som använder Apple. Men men.. det gör mig inget men så klart man velat använda den. Eller det kan jag iofs men inte med överföring av data.
Stort tack ?

Tillbaka
Topp