Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kneecap sa:Tjena!
Självklart äter vi pizza enligt Hasse#7s reglemente.
Malina sa:Åh! Ångrar att vi inte stannade till imorgon!
iMats sa:Vetlandapostens reportagefilm finns tillgänglig: https://ljsp.lwcdn.com/api/video/em...ime=0&pi=6985e17f-094b-4ab1-89ac-4a670a7386d6
:-)
iMats sa:Vetlandapostens reportagefilm finns tillgänglig: https://ljsp.lwcdn.com/api/video/em...ime=0&pi=6985e17f-094b-4ab1-89ac-4a670a7386d6
:-)
Johan A sa:Mest entusiastisk var ju Bosse!!
Phett grattis!nisseson sa:Grattis Jomper! SSSM i Stockholmstrakten nästa är? Dags att hitta och damma av den lätt bortglömda singelspeeden kanske.
iMats sa:Btw, min dotter Tova ska ha lite cred också. Hon har stått för den grafiska profilen, lite transport och sist men inte minst skötte hon vätskekontrollen. :-)
iMats sa:Förstasida och helsida, inget snack om vad som var helgens händelse :-)
Får man lägga upp bilder från pappersartiklar egentligen..?
iMats sa:Förstasida och helsida, inget snack om vad som var helgens händelse :-)
Får man lägga upp bilder från pappersartiklar egentligen..?
utväxlingsstörd sa:Asså, det är svårt det här med hemligheter och fuffens....
Men Joelskogen och fem stjärnor låter, som en bra början... (Rabattkod?)
Seriöst, Hasse#7 du låter som att du har börjat TJUVTRÄNA inför SSSM19...?
Själv försöker jag hålla mig borta från grönsaker, räcker det... eller måste jag byta min älskade 32' krans?
Eller tvärtom, lätt att erövra...…..Hasse#7 sa:utväxlingsstörd sa:Asså, det är svårt det här med hemligheter och fuffens....
Men Joelskogen och fem stjärnor låter, som en bra början... (Rabattkod?)
Seriöst, Hasse#7 du låter som att du har börjat TJUVTRÄNA inför SSSM19...?
Själv försöker jag hålla mig borta från grönsaker, räcker det... eller måste jag byta min älskade 32' krans?
Eftersom jag dricker alkohol ytterst sparsamt är titeln Last man standing svår att erövra. Jag tjuvtränar till DFL, där är jag elit och ytterst svårslagen.
Hasse#7 sa:Det är lite småhemligt. Så här års sitter tävlingsledningen och jämför mutor mellan Qatar och Förenade Arabemiraten. Sen skall pengarna slussas via Panama. Därefter skall fredagshak och nummerlappar fixas. Boendet också, måttstocken är Joelskogens camping (5 stjärnor) och uppåt.
Kneecap sa:Hasse#7 sa:Det är lite småhemligt. Så här års sitter tävlingsledningen och jämför mutor mellan Qatar och Förenade Arabemiraten. Sen skall pengarna slussas via Panama. Därefter skall fredagshak och nummerlappar fixas. Boendet också, måttstocken är Joelskogens camping (5 stjärnor) och uppåt.
Tjena!
Måste tyvärr meddelade att Joelskogen är nergraderad då stugorna försvunnit.
Däremot ska det byggas stugor tjugo meter från där starten gick. Kan komma till användning i framtiden. Tror dock chansen för olidlig väntan på Sha-Boom inte kommer vara så hög som på Joelskogen.