Singletrack vid Visby?

Pierre_C

Ny medlem
Singletrack vid Visby?
Tjena

Jag råkar ha några dagar på Gotland tis-tors nu och tänkte ta med mig hojen. Hoppas på att hitta lite schyssta stigar i närheten av Visby.

Jag har hört att det finns fin sigletrack sträckan mellan irevik, hallshuk och Kapellshamn (se bild). Är det någon som har koll på dessa krokar och antingen kan bekräfta eller dementera? :)

Är självklart tacksam för andra tips också!

Ha det gott!

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    108.5 KB · Besök: 29
Singletrack vid Visby?
Jag har cyklat i det område du undrar om, går bra att leta sig fram längs kusten. Bitvis riktigt fina stigar.

Singletrack vid Visby?
Mitt tips blir att köra mellan visby och lummelunda. cykla längs vattnet uppe på hällarna så får du fin cykling, räkna inte med #Enduro. Annars har du tofta skjutfält och GGN banan som är lite mer utmanande.

mvh tvättäkta gute

Singletrack vid Visby?
roskai sa:
Mitt tips blir att köra mellan visby och lummelunda. cykla längs vattnet uppe på hällarna så får du fin cykling, räkna inte med #Enduro. Annars har du tofta skjutfält och GGN banan som är lite mer utmanande.

mvh tvättäkta gute

Tack för tipset! Testade denna runda idag men hade svårt att hitta några fina stigar.. Trots kartor osv. Höll mig längs med vattnet men det var mkt tomter som tvingade mig upp på vägen tyvärr.. Såg inte några hällar heller. :( Men bitvis var det ok!

Singletrack vid Visby?
Fin stig från ihreviken och söderut, körde den för nåt år sedan.
Körde inte hela sträckan vände tillbaks då jag bodde på vandrarhemmet i ihreviken

Tillbaka
Topp