Sintesi

Malina

Medlem
Sintesi
Hej !

Någon som vet www adressen till Sintesi ?

Om man surfar till http://www.sintesibikes.com/ (enligt länkbiblioteket) verkar man bara komma till någon form av försida utan möjlighet att komma vidare ...

Vad kan man i övrigt säga om Sintesi (i allmänhet)? Erfarenheter ? Bra/dåligt osv...

// Malin L

Sintesi
Malina Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej !
>
Ciao!
>
> Vad kan man i övrigt säga om Sintesi (i
> allmänhet)? Erfarenheter ? Bra/dåligt osv...
>
Jag har en Sintesi racer sedan i fjol är nöjd med den.

/Anders

Sintesi
Kaijan är nöjd. Jag träffade honm på Långa Lugnet och han har ju även kört Sömnlös med denna ram (var dock tvungen att jobba på kvällen så jag kunde inte i detalj studera hur det gick). Vad säger du, Kaijan?

Sintesi
har en sintesi x-wing år 2000 eller omd et nu var 2001 års modell, hehe. i alla fall, är ruskigt nöjd med den. bra åkkänsla, lagom styv, lätt o stark. ända nackdelen ja kan finna på just min ram är att det bara finns fästen för ett flaskställ, men kanske är ändrat på de nya ramarna.

Sintesi
Kör på en Ahrntal MTB och en Oxalis LVG som är köpta på <http://www.tcmcykel.se/> Grymt skön geometri på båda cyklarna tycker jag. MTB har ett styvt bakparti och är kvick och går väldigt bra i skogen, den är lite svår uppför då jag har en kort styrstam och något nervös då styrrörret är väldigt kort men annars går den som på räls. LVG är den bästa jag har kört på, ganska styv och accelaretionssnabb och den går bra uppför. Hittar inget jag direkt kan klaga på eller som stör mig, dom funkar bra för min körstil.

Sintesi
so msagt.. "bara" 1 flaskställ finns på sintesi's mtb ramar.. iaf iaf 03orna och de o4or jag sätt.. bla X-wing.. men igentligen så behöver man sällan mer än 1 flaska då man kan köra med en större flaska.. annars får man ta till nödlösningen o ta ett flaskställ o dra fast det med 2st slangklämmor.

Sintesi
Jag kör mestadels med camelback så för min del gör det inte så mycket att det bara finns fästen för en flaska.

Jag var på just TCM i Tyresö och pratade ... om att eventuellt börja uppgradera min befintliga cykel osv när den slipade försäljaren istället succesivt vinklade diskussionen mot vad mycket mer och bättre det skulle bli med en helt ny cykel ....

Ja, och hans försälningsknep funkade alldeles utmärkt, klart man ska ha en ny isället :-)
(Man kan ju iallafall börja kolla runt lite ....)

//Malin

Tillbaka
Topp