Sista dagen på Return To Earth, klarade du det?

mtb565

Aktiv medlem
5_1_resized.jpg

Idag är dag nr 30 på Pinkbikes/Trailforks Return To Earth 30 Day Ride Challenge.

https://www.trailforks.com/contests/view/5/

Klarade du alla 30 dagar, om inte hur många?

Själv väntar jag på att dom ska skicka min Trek Slash nu...

Senast ändrad:
Nä, men är rätt nöjd med att få ihop 12 dar med tanke på alla måsten livet inehåller.

VättleBökaren sa:
Bryr mig inte om achievements.

Utmaningen handlar inte om achievements, det handlar om att om man anstränger sig går det till viss del prioritera om sin tid och vardag för att komma ut och cykla mera. Du kanske missade namnet?

Sixten Fors sa:
Juli blev 20 dagar mtb-cykling och 455 km. Hade gärna cyklat mer och längre.

455km på 20 dagar tycker jag ändå är riktigt bra jobbat!

Senast ändrad:
mtb565 sa:
VättleBökaren sa:
Bryr mig inte om achievements.

Utmaningen handlar inte om achievements, det handlar om att om man anstränger sig går det till viss del prioritera om sin tid och vardag för att komma ut och cykla mera. Du kanske missade namnet?

Sixten Fors sa:
Juli blev 20 dagar mtb-cykling och 455 km. Hade gärna cyklat mer och längre.

455km på 20 dagar tycker jag ändå är riktigt bra jobbat!

Det är vad jag har gjort med min MTB under hela 2019... men så är man nybliven farsa också

Ligger på 15 MTB-turer i Juli idag, kommer sluta på 16 efter morgondagens fjällrunda.

Lycka till ni som gick för utmaningen! Och starkt tränat oavsett cykellotteriet.

Yes! Klarade 30 dagar! Grattis till alla som klarade det och givetvis en applåd även till de som försökt och klarat så många dagar som möjligt!

mtb565 sa:
Jag har varit ute en jävla massa, ändrar inte faktumet att jag inte bryr mig om achievements. Dvs, jag formar inte mina dagar efter någon form av achievement lista.
Jag prioriterar att komma ut och cykla när det är bra väder för det rätt så högt oavsett om jag får en digital belöning eller ej.

Tillbaka
Topp