Skärmar till heldämpat

JBogevik

Aktiv medlem
Skärmar till heldämpat
Hej, vill vara tydlig med att jag frågar åt en vän och anser det vara en form av hädelse att sätta skärmar på en heldämpad mtb.

Men... finns det några vettiga skärmar till heldämpade mtb och kan någon av er länka till någon sådan eller lägga upp en bild?

//Mvh

Skärmar till heldämpat
3125FCC0-44C9-458B-8818-00243394A970.jpeg

I brist på bättre bild...

Skärmar till heldämpat
RRP proguard om man nu måste ha nått mer än mudflaps (så som thedepression har på sin) mudhuggers e ju nästan snudd på dödsstraff o ha på en fullgung säkert bra men så ful så tillomed en politiker skulle kräkas vid åsynen

Skärmar till heldämpat
Mudhugger kör jag fram men finns ingen mening med att köra bak. Skärmen hindrar det mesta som skulle hamna i ansiktet men långt ifrån allt. Så vad är meningen med att ha det bak liksom?

Skärmar till heldämpat
Mudhugger kör jag fram men finns ingen mening med att köra bak. Skärmen hindrar det mesta som skulle hamna i ansiktet men långt ifrån allt. Så vad är meningen med att ha det bak liksom?

Ja du, fråga mig inte. Vet inte om min polare tänker cykelpendla eller ta sin fullgung till affären men skärmar vill han ha av någon märklig anledning...

Skärmar till heldämpat
Att jag kör med det bak är för att länkage bussningar och lager skall hålla längre, dessutom slipper man en del på ryggen.

Men smaken är som baken, helt valfritt :)

Skärmar till heldämpat
Att jag kör med det bak är för att länkage bussningar och lager skall hålla längre, dessutom slipper man en del på ryggen.

Men smaken är som baken, helt valfritt :)
+1, förhoppningsvis fördröjer det service och byte. Samt att det är skönt med torr bak. Än har jag inte testat några shorts som håller för 2-3 timmars lera och vatten.

Skärmar till heldämpat
+1, förhoppningsvis fördröjer det service och byte. Samt att det är skönt med torr bak. Än har jag inte testat några shorts som håller för 2-3 timmars lera och vatten.
+2 Hade gärna haft bakskärm under den blötaste tiden oavsett hur jävligt det ser ut.. Tyvärr lyckas jag alltid knäcka av mina bakmudhuggers på nåt sätt.

Tillbaka
Topp