slot dropout inbred

pettter

Ny medlem
slot dropout inbred
on-one slot dropout inbred http://www.on-one.co.uk/page215.html verkar vara den perfekta hojjen för mig. skivbromsar och pakethållare inga problem. man kan ha den i skogen med en fin dämpad framgaffel och sen slänga på tubus-racket, haka på vaudé-väskorna och dra på tour.. med skivbromsar! den väger en hel del men det är skit samma.
dom har ju inga ram-set i lager, bara kompletta cyklar från antingen on-one eller crc (billigare frakt) men jag tycker att setupen på dom kompletta är knasig. för det första singlespeed, jag vill ha växlar. och sen är det skumt att dom tar en väldigt billig och ganska tung ram och klämmer på sin stela kolfibergaffel på den som är lätt och superdyr.. mycket dyrare än ramen. skulle ju kunna sälja gaffel plus ss-vevparti på köp och sälj här iofs..

nu har jag glömt lite varför jag startade denna tråden.. men det var kanske för att få lite synpukter. bra cykel? komplett eller bara ram? övrigt?

önskesetupen är den ramen med roholff och då kan ju vevpartiet som följer med vara bra att ha..

slot dropout inbred
Det är väldigt många här på forumet som är väldigt nöjda med sina inbreds, mig inberäknat. Med kolfibergaffeln är det inga problem att bygga den under 10 kilo. Det finns dock massor med varianter map geo och dropouts.

Häggs tar in dem till Sverige, så kolla med honom vad han har i lager.

Tillbaka
Topp