Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Praktiskt bär man ska genom en smal dörr!??Varför har en del så smala styren ?
Ser väldigt obekvämt ut ..Visa bilaga 709498
Men det där styret var ju nästan brett om man jämför med vad en del av de skäggiga och sotarmösseprydda gossarna körde runt med mellan ölbryggning, surdegsgullandet och ko-masserandet.Någon ville ha hipsterpoäng 2010, men är lite sent ute...
Bästa måste ju vara att korgen sitter fast i styret. Snyggt :)
Ja ... men med den fina stora korgen fullastad blir det väl knappast det va ???Aerodynamiskt!
Men hipsters idag kör väl svinbreda styren...Någon ville ha hipsterpoäng 2010, men är lite sent ute...
Men hipsters idag kör väl svinbreda styren...
Typ 1 meter järnrör ?
När jag köpte min BLB Track 2010 kom den med ett rakt styre som var kanske 20 cm brett. Nu kör ju folk fixie med okapade mtb-styren, typ. Det är helt bananas åt andra hållet. ¯\_(ツ)_/¯Någon ville ha hipsterpoäng 2010, men är lite sent ute...
Jag tror nog hipsterbuden har hittat bredare jämfört med vad som anses okapat mtbstyre :DNär jag köpte min BLB Track 2010 kom den med ett rakt styre som var kanske 20 cm brett. Nu kör ju folk fixie med okapade mtb-styren, typ. Det är helt bananas åt andra hållet. ¯\_(ツ)_/¯
Jo förmodligen men jag vet inte ens var man får tag på sådana. Är det typ duschdraperistänger?Jag tror nog hipsterbuden har hittat bredare jämfört med vad som anses okapat mtbstyre :D
Det är oklart mig vad svaret är, men duschdraperistänger är en möjlig lösning :DJo förmodligen men jag vet inte ens var man får tag på sådana. Är det typ duschdraperistänger?
Finns i 6 meters längder. Om det räcker?Jo förmodligen men jag vet inte ens var man får tag på sådana. Är det typ duschdraperistänger?