Smart Bike tråden

• Trådstartare Trådstartare K
  • Start datum Start datum

K

Aktiv medlem
Smart Bike tråden
Sökte runt och hittade ingen samlingstråd för smart Bikes, dvs wattbike atom, tacx Neo smart Bike och liknande. En växande marknad spås det och det fanns en del koncept på eurobike utöver Atom som redan släppts och Neo smart Bike som släpps i januari.

Här finns Wattbike Atom tråden https://happyride.se/forum/read.php/1/3448754/page=1

Själv är jag nyfiken då jag kör en spinningcykel med mtb styre som vinterträning och skulle vilja uppgradera. Valet står mellan smart trainer eller smart Bike. då jag har ett träningsrum så är platsen inte ett problem samt att jag inte vill flytta cykeln in och ut. jag hoppas också att en smart Bike är tystare än en cykel på en trainer så att jag kan träna när övriga i familjen sover... en smart Bike lockar Mao!

Någon mer som tittar på detta, tankar och ideer?

Någon som beställt en neo smart Bike?

Smart Bike tråden
Hej!

Har blivit med Neo och älskar den! Märkte dock igår att den inte rwagearar på underlag och lutning när jag Zwiftar. Har heller inte kopplat in någon strömkälla i trainern. Någon som vet om samband finns?

Smart Bike tråden
littlebitrusty sa:
Hej!

Har blivit med Neo och älskar den! Märkte dock igår att den inte rwagearar på underlag och lutning när jag Zwiftar. Har heller inte kopplat in någon strömkälla i trainern. Någon som vet om samband finns?

är det trainern du köpt eller är det en neo smart bike?

Tillbaka
Topp