Tro det eller ej, jag håller också med dig fredrikw.
Stizze förstår nog han med att företag sponsrar för att tjäna pengar ;)
(Dock är det win-win kan jag tycka, utan sponsorer inga medel till seriös idrott, ibland på gott och ont)
Tyckte mest att det var ett oseriöst sätt att bemöta en potentiell annonsör på, kan inte tänka mig något annat forum som skulle bemöta någon på det viset.
De flesta skulle nog ta bort inlägget och kontakta den som var ansvarig för smygreklamen, jag kan tycka att det är ett betydligt mer proffsigt sätt att sköta det hela på.
Då kan man säkert få fler annonsörer som betalar för sig, de vill ju uppenbarligen exponera sig mot forumet.
Alla kan inte direkt förstå att personliga påhopp och en massa ironi är spåkbruket här och att de flesta inte menar något personligt med det. Efter att tag fattar man ju hur det funkar, men i början är det lite med skräckblandad förtjusning man kan se hur en tråd vänder fram och tillbaka.
Störde mig (och gör det till viss del fortfarande) på att ni som hängt här i åratal inte tar någon vidare hänsyn till detta (snarare gillar ni nog att driva med många), inte så konstig då att vissa blir förskräckta och drar sig för att posta något som kanske vore oss alla till gagn, då tycker jag det är tråkigt.
När man kommer in i Happy lite mer tycker jag det är helt suveränt forum med en massa trevliga kunniga personer och man lär sig massor. Blir ju även bra uppdaterad på stigtips, får läsa fina RR, prylguider + Annat