Sned ram eller färg?

Sned ram eller färg?
Minsann, sidan tre, då får man lägga upp bild på diktator. Väljer en som är i ropet!
DF4D15BB-B822-411E-8E60-105F1B7F259A.jpeg

Sned ram eller färg?
Som ni gaggar. Jag har haft fullt upp, värmen har varit en av sakerna. Träningen går ju sådär iom det å andra sidan går jag en jävla massa och så. Inatt får vi se vad som sker.

Annars får jag väl ta något KOM med min pendlarhoj, det finns så många KOMs nuförtiden.

Klart är i alla fall att tillverkaren aldrig någonsin verkar ha sett färg i dropouten eller så spelar de bara dumma, jag tror ju på sistnämnda. Skickade dem några av de bilderna ni fick och de ja nä inte lönt jag gaggar.

Sned ram eller färg?
Som ni gaggar. Jag har haft fullt upp, värmen har varit en av sakerna. Träningen går ju sådär iom det å andra sidan går jag en jävla massa och så. Inatt får vi se vad som sker.

Annars får jag väl ta något KOM med min pendlarhoj, det finns så många KOMs nuförtiden.

Klart är i alla fall att tillverkaren aldrig någonsin verkar ha sett färg i dropouten eller så spelar de bara dumma, jag tror ju på sistnämnda. Skickade dem några av de bilderna ni fick och de ja nä inte lönt jag gaggar.
Var ju ganska svårt att se något på dom bilderna så kan vara därför dom svarar lite svävande.

Sned ram eller färg?
Just därför är det bra med forum. Där medlemmar kan berätta vilka de köpt som inte var så bra. Så ingen annan gör samma misstag. Men nä, man vill bara ha hjälp. Inget ska man ge tillbaka helst.

Sned ram eller färg?
Just därför är det bra med forum. Där medlemmar kan berätta vilka de köpt som inte var så bra. Så ingen annan gör samma misstag. Men nä, man vill bara ha hjälp. Inget ska man ge tillbaka helst.
Vill väl inte ge bad rep när det inte är förtjänat. Jag bara säger att dessa finlirare uppenbarligen inte kan lira över en ram utan rätt kraftiga förseningar och sedan verkar de också ha problem när de blafsar på färg, vissa (rätt så många) säger att detta bara är normala utfall av att ha att göra direkt med Kina.

Sen är det också en rätt så skrikig färg jag har fått, så känner redan att jag sticker ut rätt så mycket, handlar inte alls om att stoppa några grisar i säcken. Om detta är att köpa en gris får var och en bestämma själv, själv skulle jag lätt klarat mig utan.

Sned ram eller färg?
Vill väl inte ge bad rep när det inte är förtjänat. Jag bara säger att dessa finlirare uppenbarligen inte kan lira över en ram utan rätt kraftiga förseningar och sedan verkar de också ha problem när de blafsar på färg, vissa (rätt så många) säger att detta bara är normala utfall av att ha att göra direkt med Kina.

Sen är det också en rätt så skrikig färg jag har fått, så känner redan att jag sticker ut rätt så mycket, handlar inte alls om att stoppa några grisar i säcken. Om detta är att köpa en gris får var och en bestämma själv, själv skulle jag lätt klarat mig utan.
Hur kan du motsäga dig själv så många gånger i samma inlägg?

Sned ram eller färg?
Hur kan du motsäga dig själv så många gånger i samma inlägg?
Allt jag säger är att jag inte skulle klarat av dem en enda dag om det var idag jag köpte. Om detta är ett utfall av att köpa ifrån Kina då skulle jag snabbt som attan klickat hem en aluminiumram ifrån Cyclegear. Men det är en ram från någon av de mer kända (Dengfu*, Hongfu* och Trifox).

Min plan nu är rätt så enkel: Upptäcka om geometrin är rätt och sedan snabbast möjligast sätta skräpet på trainern i höst. Fram tills dess får jag stå ut. Vill någon köpa ifrån Kina kan jag inte stoppa dem, själv skulle jag föredragit en lätt överviktig aluminiumram ifrån svensk säljare över en häftig kolfiberram ifrån Kina. Nu har jag dock kraften ("hade" för träningen går sådär) att få det mesta att flyga framåt, har man inte det är det kanske inte så kul med att bara ha nackdelar när man cyklar.

Edit: Ni får väl tycka vad ni vill om det men det finns inget roligare än att cykla snabbt på en cykel som egentligen inte ska gå snabbt.

Senast ändrad:
Sned ram eller färg?
Hemlis, vill inte ge dem någon cred. Även om den här ramen visar sig vara en av de bästa jag har haft, och jag har inte haft så många racerramar, kommer jag aldrig prata bra om dessa rövhattar.

Men tråden kan verkligen vila nu.
För att vara en person som tycker om att använda engelska ord så har du verkligen ingen koll på vad cred betyder.

Sned ram eller färg?
in är rätt och sedan snabbast möjligast sätta skräpet på trainern i höst. Fram tills dess får jag stå ut. Vill någon köpa ifrån Kina kan

Det är ingen debatt. Detta är ett diskussionsforum, eller mer ett vardagsrum där vi hjälper varandra. Det finns inga vinnare eller förlorare. Vi drivs av att ha ett stort hive-mind och delar med oss av erfarenheter.
Men det tramsas en del, så se mellan raderna.
Hivemind, är det effektivt då? De säger att marknaden är hivemind och den sägs vara effektiv.

Tillbaka
Topp