Jag var även jag där och tog kort, jag skulle kört. Men det var för kallt för mig denna dag.
Bestämde mig för att ta lite fina bilder istället. Här är de:
Jag och Darvell ensamna på vägen till Ludvika
På väg ut och tjuvkika på banan, framför åker Öijer med famlij (han e snart 24 å har inge körkort!!!)
"äre iiiiis hä unde?"... Öijer är dalmas & van vid kylan, jag sitter och värmer mig i bilen =)
NU kommer dom!
Fredrik Ericsson och en ECI åkare attakerar direkt efter Ledarbilen släppt. ECI-killen skrotade kort därefter och bröt (det sägs att han gjorde en 180 stående och gled baklänges)
Tjoff! Eric "Spiken" Jannesson (Falu CK) åker i backen och blir överkörd...
Resultat av överkört huvud! Tur att Spiken har/hade en bra hjälm. Sprickan som syns går genom halva hjälmen och de svarta spåren är från ett däck.... Cooooolt!
Nu kommer dom! (igen)
Okänd åkare korsar mållinjen först, Vilken Prestation! ;)
Jonas Djurback påväg mot mål efter att ha ryckt ifrån...
...Fredrik Ericsson
Anders Juhlin spurtar mot ett spöke? Eller hade han en bild framför sig, han låg nämligen tillsammans med Djurback och Ericsson tills ca 3min innan mål då han skrotade... Som så många andra
Mathias Bergkvist i ensam majestät
Spurt mellan Daniel Eriksson, Magnus Darvell och Niclas Åberg
Martin Axelsson, Jonas Viktorin och Johan Landström på väg in mot mål
Henrik Öijer kommer in i mål som 11:e man
Så här ser Landström ut när han har ont. Lillfingret var ur led på 2 ställen efter att ha skrotat några gånger för mycket
När jag kollar på bilderna är det
nästan så att jag ångrar att jag inte var med i det -10/12gradiga vädret och vurpade lite =)