Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jimel sa:Måste man tycka något?
Luthman Photography sa:Jimel sa:Måste man tycka något?
Ja, jag lider av åsiktstvång.
Men den där bilden gjorde kortslutning i mitt huvud. Eller ja, jag vet ju vad jag tycker. Men det svåra är att veta om harri är ironisk eller inte.
Bikzz sa:På väg nedför Kilimanjaro ? Erik Johansson ?
Åkerström sa:Bilden ser ut att vara fejk. Skulle bli mycket överraskad om man kan se så pass mycket av Sverige från något berg i Afrika.
Åkerström sa:Bilden ser ut att vara fejk. Skulle bli mycket överraskad om man kan se så pass mycket av Sverige från något berg i Afrika.
Jeppe_E sa:Åkerström sa:Bilden ser ut att vara fejk. Skulle bli mycket överraskad om man kan se så pass mycket av Sverige från något berg i Afrika.
Ser ut? Mjo, jorden är lite plattare/större än så :)
Scale60 sa:Jag måste lära mig att inte gå ut på nätet innan jag går ut men synden straffar sig själv eller poetisk rättvisa eller nånting sånt. Var ut på Midnite Bowling igår, foten hakade i något under ett kast och jag vred knäet, kan inte böja eller vrida benet idag och sen är knäet rejält svullet, känns som någon sticker en kniv i det så jag rör det. Jag ger det en vecka, blir det inte bättre får jag ta mig till sjukhuset.
-EDIT-
Ugh, vänster fot och knä svullna och blånaglar, djupt sår på högerhanden. Voltaren gel som jag fick av min sambo funkar inte, känns som det blir att besöka sjukvården redan imorgon om det inte blir bättre.
Städar_sällan sa:Scale60 sa:Jag måste lära mig att inte gå ut på nätet innan jag går ut men synden straffar sig själv eller poetisk rättvisa eller nånting sånt. Var ut på Midnite Bowling igår, foten hakade i något under ett kast och jag vred knäet, kan inte böja eller vrida benet idag och sen är knäet rejält svullet, känns som någon sticker en kniv i det så jag rör det. Jag ger det en vecka, blir det inte bättre får jag ta mig till sjukhuset.
-EDIT-
Ugh, vänster fot och knä svullna och blånaglar, djupt sår på högerhanden. Voltaren gel som jag fick av min sambo funkar inte, känns som det blir att besöka sjukvården redan imorgon om det inte blir bättre.
Du menar att du ångrar dina bildinlägg? Ligger ju fortfarande kvar.....
Scale60 sa::D
Dom kan mycket väl vara cyklister, tror jag.
GoranS sa:Scale60:
Nästa gång du känner ett behov av att posta bilder på kvinnor du tycker är vackra i någon tråd på detta forum tycker jag att du skapar en ny tråd och kallar den "[OT] Bilder på kvinnor jag tycker är vackra och jag bara känner att jag måste posta på ett cykelforum trots att de inte har ett enda dugg att göra med cyklar och att de inte tillför något till någon tråd på detta forum mer än att det kanske leder till att någon tråd spårar ur i en massa dravel och trams". När du efter att ha skrivit titeln fortfarande tycker det är en god att posta bilderna på detta forum föreslår jag att du istället postar dem i lämplig flashback-tråd istället. Eller ännu hellre struntar du i det hela och antingen ger dig ut och cyklar eller skriver något positivt i en cykelrelaterad tråd istället.
Scale60 sa:GoranS sa:Scale60:
Nästa gång du känner ett behov av att posta bilder på kvinnor du tycker är vackra i någon tråd på detta forum tycker jag att du skapar en ny tråd och kallar den "[OT] Bilder på kvinnor jag tycker är vackra och jag bara känner att jag måste posta på ett cykelforum trots att de inte har ett enda dugg att göra med cyklar och att de inte tillför något till någon tråd på detta forum mer än att det kanske leder till att någon tråd spårar ur i en massa dravel och trams". När du efter att ha skrivit titeln fortfarande tycker det är en god att posta bilderna på detta forum föreslår jag att du istället postar dem i lämplig flashback-tråd istället. Eller ännu hellre struntar du i det hela och antingen ger dig ut och cyklar eller skriver något positivt i en cykelrelaterad tråd istället.
Men snälla Göran, alla kvinnor är vackra vare sig dom cyklar eller ej. Ibland brukar jag bara stå och titta på min tjej bara för att hon är så jäkla vacker.
Jag misstänker att jag är en drömmare men jag är en drömmare med en vacker kvinna som jag bara älskar att titta på, helst när hon håller på med ingenting eller är i sin egen värld.
GoranS sa:Scale60 sa:GoranS sa:Scale60:
Men snälla Göran, alla kvinnor är vackra vare sig dom cyklar eller ej. Ibland brukar jag bara stå och titta på min tjej bara för att hon är så jäkla vacker.
Jag misstänker att jag är en drömmare men jag är en drömmare med en vacker kvinna som jag bara älskar att titta på, helst när hon håller på med ingenting eller är i sin egen värld.
Vad har det med saken att göra?
Om någon gillar korv med mos är det då OK för den personen att knalla in på ett museum och börja slänga korv med mos omkring sig?
GoranS sa:Om någon gillar korv med mos är det då OK för den personen att knalla in på ett museum och börja slänga korv med mos omkring sig?
Azog sa:GoranS sa:Om någon gillar korv med mos är det då OK för den personen att knalla in på ett museum och börja slänga korv med mos omkring sig?
Bästa liknelsen någonsin. Och väldigt träffande.
geologen sa:Hasse#7 sa:Jaha! Det är du som är den mystiske svetsaren som lagar allt folk kommer släpandes på för en vetelängd? :)
Hahahahahahaha!