Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi har alldeles för lite bilder på oss happyiter när vi är "in action" med våra bikes. Lägg in vilken bild på dig när du cyklar. Bara där är en cykel & in action.
Jag börjar med en vad jag tycker är väldigt nice bild. Det var i kallebäck 2007.
vertical skrev:
-------------------------------------------------------
> Nån på Happy som råkade få med mig på bild i Åre -05...minns inte vem bara :)
Det kan ha varit jag eller cal, men jag orkar inte kolla. :)
Den här är nog en av de snyggaste, lilla backhoppet vid Slottskogsvallen, som VH tog förra sommaren. Annars har jag inte så många bilder på mig själv, mest på andra jag fotat. :-)
Foto: VH/Viktor. Cyklist: Leo. Plats: Slottskogsvallen, Göteborg
Ja, får man plocka ur filmer så finns det ju lite fler alternativ. Här några fler hopp då... :-) Filmlänkar under bilderna, högerklicka och "spara som".
Svårt att hitta någon bild på sig själv då det är jag som är fotograf då vi är ute på våra turer. Hittade en bild iallafall som jag tror Patrik tog då han lånade kameran min.
Jaa, Nu börjar vi fylla tråden med många snygga actionbilder=) Snyggt Jobbat Alla happyiter. Jag bidrarmed en till bild, Då jag tycker det e onödigto skriva ett inlägg utan att ha en bild med.
Inte direkt MTB, men landsväg är väl inte helt fel?
Långtur i somras, den där etappen körde jag och polaren 12 mil tror jag. Hälften med kulingmotvindar, och hälften i 35+ km/h med packning. Those were the days!
Hallbyloppet-06
Jag är först och har precis rykt. Längre upp i backen lyckades jag få till en lucka.
Vad jag saknar tävlingssäsongen när jag tittar på dessa bilder.
the_TnT: Man tager vad man haver och jag hade faktiskt ingen annan bild. Fast man kan i alla fall säga att den är representativ för mig... :) Och det går allt att trixa till det lite på tankdäck också om man skulle vilja det. Risken skulle väl vara att varken hojjen eller jag skulle komma av helskinnade...