radarminnet
Aktiv medlem
Sökes: Folk som vill cykla i Hellas dagtid
Pga COVID-19-relaterade nedskärningar kommer jag inom kort att vara ledig en dag i veckan. Jag tänkte ta tillfället i akt och utnyttja tiden till att bekanta mig med stigcykling i Hellas. Jag bor i Långbro och håller mig i vanliga fall i Gömmaren, och har inte cyklat i Hellas alls. Finns det någon annan som befinner sig i samma situation och är sugen på att haka på -- oavsett om du är bekant med Hellas sen tidigare, eller också är helt ny i området?
Jag brukar cykla solo, så jag vet ärligt talat inte hur fort/långt/hårt andra kör, men jag har varken världens bästa kondition eller världens bästa teknik. Eftersom jag är van att cykla i Gömmaren är jag van vid relativt mycket stök. Fokus här är att cykla på roliga stigar!
Jag brukar cykla solo, så jag vet ärligt talat inte hur fort/långt/hårt andra kör, men jag har varken världens bästa kondition eller världens bästa teknik. Eftersom jag är van att cykla i Gömmaren är jag van vid relativt mycket stök. Fokus här är att cykla på roliga stigar!