spd av, plattform på, skor sökes
Nu plockar jag av spd-pedalerna, känner att de begränsar mig mer än nyttan med dem. När det blir stökigt och tekniskt gillar jag inte att sitta fast, jag flyttar fokus till hur jag ska ta mig loss istället för hur jag ska ta mig fram.
Förstår dem som inte klarar sig utan dem men för mig funkar det inte fullt ut.
Tror dock att jag kommer att byta tillbaka till spd när jag blir bättre eller om jag ska ta en runda i lite enklare terräng.
Men nu till frågan, skorna. Vill ha förslag på bra skor för plattisar som funkar ute i skogen, vill inte ha några streetskor.
Har förstått att TenFive Impact är grymma men jag har inte hittat någonstans i Sverige där de finns.
Åker ner till Stockholm till helgen så vet ni av någon butik där med bra skor får ni gärna tipsa.
Förstår dem som inte klarar sig utan dem men för mig funkar det inte fullt ut.
Tror dock att jag kommer att byta tillbaka till spd när jag blir bättre eller om jag ska ta en runda i lite enklare terräng.
Men nu till frågan, skorna. Vill ha förslag på bra skor för plattisar som funkar ute i skogen, vill inte ha några streetskor.
Har förstått att TenFive Impact är grymma men jag har inte hittat någonstans i Sverige där de finns.
Åker ner till Stockholm till helgen så vet ni av någon butik där med bra skor får ni gärna tipsa.
Senast redigerad av en moderator: