Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag vet att det diskuterades ramar/cyklar från utlandet för ett tag sen. Hur är det med skor? Evans t.ex har en tydlig markering att dom bara säljer inom UK. Nån som köpt från utlandet? Prisskillnaden är uppseendeväckande stor.
Tack för svar. Beställde från Primera och det tog 3 dar. Och inget krångel alls. 34 procent billigare än här hemma, visst är det uppseendeväckande mycket??
Jag fick precis hem ett par Defroster från Primera. Bra pris, inget snack om att inte skicka till Sverige och snabb frakt. La beställningen den 26 på kvällen och kan hämta idag, väldigt bra.
Beställde klossar från CRC... Vore väl typiskt om jag får vänta på dem nu istället...
Gäller 20% discount även på Specializedskorna? Om man läser under ordering info så står att det inte gäller för Endura och Specialized... Jag förtjänar inte ett par S-worksskor men hade gärna velat ha ett par =/
Fräulein skrev:
-------------------------------------------------------
> Gäller 20% discount även på Specializedskorna?
> Om man läser under ordering info så står att
> det inte gäller för Endura och Specialized...
> Jag förtjänar inte ett par S-worksskor men hade
> gärna velat ha ett par =/
Jorå, det står väl Endura and certain brands? Jag fick iallafall rabatt på alla Specializedgrejer (la precis en order)
Köp bara köp. Om jag förstått det hela rätt så är det ramar och kompletta cyklar som inte "får" säljas mellan europeiska länder. Jag har framgångsrikt beställt både tröjor och skor utomlands. Fast skor kan vara lurigt med modeller. Jag har faktiskt valt att köpa i Sverige alla gånger utom en för att kunna prova. Det känns lite för kymigt att prova och inte köpa i lokal butik.
Det blev ett par S-works lvg skor för mig också, de svart/vita som inte finns på specialized svenska sida. Via Forex fick jag det till 1740kr, men mot 3100 är det grymt billigt.