Spinningcykel

gunners

Medlem
Spinningcykel
Funderar på att köpa en spinningcykel att köra på under vintern. Har ni några tips på billiga spinningcyklar, har kollat på Överskottsbolagets för 1500, någon som har en sådan. Finns det någon på happy som vill bli av med sin är jag intresserad max 1500kr.

Spinningcykel
Om du är ute efter en ny för 1500 så blir det nog svårt, tyvärr. Beg borde det gå att få tag i något vettigt för den prislappen om du har tur. Håll ögonen öppna här och på blocket (Det går ju att slänga ut en köpesannons). Det finns lite företag som säljer beg utrustning från gym och liknande som man kan få en bra deal ifrån.

Tex:
http://www.almcareplan.se/sv/index.html
Sidan fungerar knappt alls men jag lyckades komma in efter ett par försök. De flesta bilderna verkar ligga där också men man får vara ihärdig =)

Senast redigerad av en moderator:
Spinningcykel
För 1500 bagis får du ingen spinningcykel, varken beggad eller ännu mindre, en ny spinningcykel. Ska du köpa en spinningcykel som det är lite kvalla i så måste du lägga ut lite mer stålars är 1500 ...

Senast redigerad av en moderator:
Spinningcykel
Jag köpte en från almcareplan, beggad i bra skick för 1500:-. Är nog en fyra fem år sen, sålde den för det var så tråkigt att cykla på den! Kolla där, då hade massor med spinningcyklar!

Spinningcykel
Vi kör på begangnade Schwinn-hojar i klubben. Jäkligt stabila och pålitliga. Möjlighet till byte av peddaler och till egen sadel. Om det är intressant kan vi nog sälja en. Intresserad?

Spinningcykel
har du tur kan du alltid hitta en gammal monark
sedan är det bara att byta vevparti.....passar ju med ett gammalt dito från crescent/monark cykel......kan bli ruggigt billigt

tror jag har sprängt 500kr vallen iallafall :)

Spinningcykel
Jag hittade en på blocket från Friskvårdshuset i Nässjö för 800 kr. En riktigt stabil cykel, kört första passet nu i kväll, funkade kanon. De hade typ 30 cyklar till ifall någon är intresserad av en billig spinningcykel. Sök på spinningcyklar i Jönköping. Jag köpte en illgrön, ungarna tyckte den var rätt ful men den funkade kanon. Tack för alla tips. Vi ses på Långloppscupen .

Tillbaka
Topp