Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Linser är tyvärr svårt för mitt brytningsfel (provat) men tar gärna tips på online-shoppar!Senast beställde jag glasögon från UK, men det var innan Brexit. Då var det förmånligast därifrån. Vet inte vad som gäller nu. Jag får kolla upp lite priser runt om i EU. Jag lägger definitivt inte 2400:-/år på glasögon, så abonnemang går nog bort för min del.
Enkla???Jag har Oakley ev path med slipade glas.
Dom svetsar i lite tjockare glas i "befintlig" lins så det är inte jättesnyggt.
Köpte från rxprescritionlenses eller liknande i england för ungefär halva svenska priset. Hojta om det är intressant så kan jag leta fram info.
Yes. Personligen körde jag linser dag som natt i nästan 20 år. Men av olika anledningar så tog jag ett uppehåll och hade glasögon ett par månader. Som nu blivit nästan ett år. Nu är jag för bekväm. Har man en gång vant sig med glasögon så är det svårt att gå tillbaka.Linser kan aldrig korrigera till 100% om man inte råkar ha exakt rätt synfel som de tillverkas i.
Vill ändå tipsa om den lösningen då det blir billigare och för de allra flesta tillräckligt bra för att cykla i. Jag kör med engångslinser som jag fuskar med och använder flera ggr.
Som bonus kan jag välja fritt bland cykelbrillor.
För mig är det bara mest praktiskt med linser när jag cyklar. Till vardags använder jag glasögon.Yes. Personligen körde jag linser dag som natt i nästan 20 år. Men av olika anledningar så tog jag ett uppehåll och hade glasögon ett par månader. Som nu blivit nästan ett år. Nu är jag för bekväm. Har man en gång vant sig med glasögon så är det svårt att gå tillbaka.
Så för mig var slipade sportbrillor det givna valet. Linser är bara nödlösningen som ligger i handskfacket.