Hälsingland
Aktiv medlem
Sram udh växelöra.
Jag körde sönder mitt växelöra igår, lbs har inget och lång leveranstid från trek. Det är det nya universella udh som sram tagit fram tillsammans med trek. Sitter på min fuel ex 2020, ser lite olika ut men vad jag lyckats hitta verkar dimensioner stämma överens ändå. Någon som vet om dessa skiljer sig åt?
Den övre är ju original som även den är märkt udh. Om dom stämmer är det ju lika bra att köpa två från tcm så man har på hyllan..
www.tritoncycles.co.uk
www.tcmcykel.se
Edit: har beställt ett nu iaf så på tisdag/onsdag kan jag väl svara på om det passar..
Den övre är ju original som även den är märkt udh. Om dom stämmer är det ju lika bra att köpa två från tcm så man har på hyllan..
SRAM Universal Derailleur Hanger For ABP
30mm washer provides full coverage over ABP bearing seals Included attachment hardware is reverse threaded
Cyklar online | Sveriges bästa cykelbutik online | tcmcykel.se
Webbutiken med cyklar och tillbehör för både den erfarne- och vardagscyklisten. Stort utbud av kvalitetsvarumärken till bra priser! Snabba leveranser och körklara cyklar hem till din dörr. Specialized, Bell, Giro, Sram.
Edit: har beställt ett nu iaf så på tisdag/onsdag kan jag väl svara på om det passar..
Senast ändrad: