Sram x-o

sakarias

Medlem
Sram x-o
Jag har sram x-o bakväxel på min hoj, har nu kört sönder en bit carbon på baksidan av nedre trissan, det är den långa modellen. Så nu vill gärna kjedjan ta en annan väg. Någon som vet om den går att köpa ny, vill inte gärna byta hela bakväxeln = Dyr.

//Sakarias

Sram x-o
Väldigt tveksam till att bara den delen går att köpa lös. Bästa svaret lär du få hos din cykelhandlare som säljer Sram. Delen på baksidan finns iofs i lättare varianter att köpa lös så kanske finns orginal genom Sram med.

Sram x-o
Mmm den går loss för 2250:- har kollat med den lokala o fick till svar att "Det går nog inte att köpa". Har ingen större lust att peta dit en beggad på min hoj.
Jag får leta vidare, tack så länge..:)

Sram x-o
kolla med en mer intresserad handlare eller något skulle säga om han var så tråkig. Din växel är ju begagnad så varför inte en annan begagnad, spelar väl ingen roll eller?

Sram x-o
Lägg upp en tråd på köp & sälj, de där växlarna körs sönder en del och oftast är det kanske inte just cagen som går åt skogen.

Sram x-o
sakarias skrev:
-------------------------------------------------------
> Har det som en principsak, att bara sätta dit nya
> grejer på hojen.

Låter begåvat, speciellt i en sport där man kontinuerligt kör sönder saker.....

Sram x-o
maila vartex, som tar in sram. de lär ju veta och brukar ha bra service.

bör nämnas att växeln kostar en 1400 kr i tyskland, finns säkert billigare nånstans. dock fortfarande en hel del pengar.

Tillbaka
Topp