El Maco
Aktiv medlem
Srams nya påhitt till PM standard är ett helvete...
Köpte en Yari som skulle ha PM fäste för broms, happy days tänkte jag då jag hade en lyrik och skulle bara flytta grejerna till den här gaffeln. Nej det gick inte då sram har bytt PM fäste?! Slutade med att jag fick göra en fuladadapter och en massa brickor..
Hur som helst, vet någon vilken adapter som passar? Jag har köpt kanske 4 olika adaptrar och ingen är ens i närheten av av att passa. Lite frustrerande...
Som referens har alla mina PM gafflar tidigare haft det här fästet.
Men min har det här fästet.. Grejerna som sticker ut från gaffeln är liksom lodräta?!...
Är det jag eller Sram som är efter? Hur löser vi det här, för ni vill verkligen inte se mitt fulmek (jo det vill ni ?)... Skivan som ska på är 203 mm.
*Edit = rotorstorlek
Hur som helst, vet någon vilken adapter som passar? Jag har köpt kanske 4 olika adaptrar och ingen är ens i närheten av av att passa. Lite frustrerande...
Som referens har alla mina PM gafflar tidigare haft det här fästet.
Men min har det här fästet.. Grejerna som sticker ut från gaffeln är liksom lodräta?!...
Är det jag eller Sram som är efter? Hur löser vi det här, för ni vill verkligen inte se mitt fulmek (jo det vill ni ?)... Skivan som ska på är 203 mm.
*Edit = rotorstorlek
Senast ändrad: