SSSM 12 - Den officiella tråden

Nja, kan nog inte sova över ikväll. Det är lite strul med sömnen med minstingen så jag behövs hemmavid. Dock hade jag gärna cyklat OM natten blir bra...

mytomspunnen skrev:
-------------------------------------------------------

> Får man ha en påse på huvet?

Det behövs inte - vi ska inte ha sex.

JLarsson skrev:
> mytomspunnen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Får man ha en påse på huvet?
>
> Det behövs inte - vi ska inte ha sex.

MÄH!

Kommer inte förbi Twisten ikväll, Anonymous ser till att jag inte kan närvara, på riktigt! Ses imorrn iallafall, jag kommer ligga sist och kvasta, precis som på tisdagarna ;-)

Skål!

Bilagor

• 2012-10-05_20-07-59_12.jpg
    2012-10-05_20-07-59_12.jpg
    80.7 KB · Besök: 43
Tack för idag, stort tack för Jädraölen ni norrlänningar (den satt perfekt) och grattis Ville!

Att jag tyckte det var jättejobbigt måste varit för att jag höll på så länge, de snabba pojkarna körde så fort att de nog inte han bli trötta.

Det var roligt att psykla lite idag, synd att man var trött, seg och jävligt lat annars hade det varit ännu roligare! Tack till Pugsley-ligan jag hängde på, det var lagom snabbt/långsamt kändes det som!

Grattis Ville till vinsten, även om det var lite orättvist med den där mångmiljon-hojjen ;-)

Härligt! Stort tack härifrån också, bra arrat. Schyssta bilder, värsta linslusen, inte på grund av mig! :-)

Ser jag fel eller har Harri halverats? Hade starten varit kl 13 hade jag hunnit med, nu tävlade jag på distans.

Grymt trevlig dag! Grattis Ville och tack Viktor för fint arrangemang.Tack alla andra för skönt häng vid grillen och inte att förglömma... Cheerleaderserna!!
Nu är vi hemma i "norrland" och dricker öl allihopa.
Jag ska se vad det blev för något på go-pron, men jag gjorde misstaget att börja med den på hjälmen så det var en del imma i skalet och följdaktligen framför linsen också...

42Hz skrev:
> på höjden eller bredden? :-)

Tänkte mest på nummerlappen.

HEHE! Tack för idag alla. Riktigt kul tillställing och många trevliga ansikten från förr, och några nya så klart.

Jag ahr ltie bilder på mobilen jag skall försöka få upp.

Tobbe, inte enns en gnuggis fick jag. Arret för nästa år är säkrat.

ser ut att ha varit en finfin dag i skogen!

grattis ville!! blir det löpstart uppför väsjö och sen ett gäng varv på 8an nästa år? :)

Tack för i år!

Särskilt till Viktor förstås som var så omtänksam att han skrev sitt mobilnummer på baksidan av nummerlappen. Det var nästan så jag ringde dig när jag var vilse andra gången, tredje gången var jag ute på varv nr två, men din braiga medhjälpare fick mig på rätt väg hela tiden.

Starten gick åt helskotta, dök in i skogen med svarta solglasögon, körde rakt fram, hörde nån ropa hitåt hitåt! Kom rätt med körde fel igen, tog av brillorna och kisade yrvaket ut mot ett rotigt lerhelvete modell Flandern 1916.

En storvuxen man i hiphop overall på en pugsley körde från mig, kändes som det var mot naturlagarna, men så var det. Sen kom bröderna Jädraöl och förnedrade mig, i synnerhet nerför, nu vet jag ju att DH är deras grej, men ändå. Som tur var började det gå uppför och då kunde jag göra det jag är bra på nämligen springa med cykeln.

Sen hörde jag att Ville vann, var han ens med? Samme Ville som vann 2006? Som sedan arrangerade i Uppsala -07. Som körde en Zoot gratiscykel till DNF på SSSM -08? Nåväl han är ju snabb, men det var inte snällt att inte lämna ett enda ölunderlägg åt mig.

Sen saknade jag meraleragänget från Linköping.

Slutligen, det smids djävulska planer på att ta SSSM norr om 60 breddgraden, till mörkret, kylan och den bottenlösa gyttjans hemvist.

Tillbaka
Topp