SSSM 2015

SSSM 2015
Ja! Och ingen jädra öl! Och riktiga nummerlappar snälla! Helst en kommisarie från SCF så det blir nån himla ordning. Men känn ingen press...

SSSM 2015
Lite bokstavslek med grabben...

Bilagor

• DSC_0657.JPG
    DSC_0657.JPG
    108.9 KB · Besök: 52
SSSM 2015
De flesta har väl någon gammal nummerlapp kvar från tidigare år? Vi kan väl bara spika ett datum och sen cyklar vi efter 42Hz när han är ute och kör en av sina rundor?

SSSM 2015
rikard skrev:
-------------------------------------------------------
> De flesta har väl någon gammal nummerlapp kvar
> från tidigare år? Vi kan väl bara spika ett
> datum och sen cyklar vi efter 42Hz när han är
> ute och kör en av sina rundor?

:D

SSSM 2015
Insett att det är omöjligt att bräcka arrangemanget förra året så jag har lagt ner!!

Nä, men det börjar bli hög tid att rodda ihop något, det kommer bli klart mer spartanskt än senast men ett SM ska det väl bli av. =)

Håll ut!

SSSM 2015
Ingen prestationsångest nu utan alla arrangemang har sin tjusning. Bara det finns skog som man kan cykla lite i och dricka en helvetes massa öl så blir det världsklass på det.

SSSM 2015
onegear skrev:
> Ingen prestationsångest nu utan alla arrangemang
> har sin tjusning. Bara det finns skog som man kan
> cykla lite i och dricka en helvetes massa öl så
> blir det världsklass på det.

Precis! Och tatuering till segraren.

SSSM 2015
Davewolf skrev:
> Då är ju frågan, Lägga pengarna på öl eller
> en True SS ^^

Men men men du har ju cykel med 1 klinga fram! Bara att ta bort 9växlar bak så har du en true ss?

SSSM 2015
Eftersom man liksom får arrandet av SSSM lite i knäet pga av hur bra man är på att dricka öl(och lite andra faktorer som jag inte begripit hur de spelar in) tänker jag att bara det blir av så är det ett förstklassigt arrangemang. Mina krav är iaf inte högre än så.

En bana att köra, en back öl till vätskekontroll, kanske lite hjälp från andra happyiter med snitsling, nummerkartongbitar borde väl räcka. Är det något jag glömt? Onegear som är proffs på sånt här kanske kan fylla i med någon detalj som saknas här? Tidtagning?

I alla fall hoppas jag att det blir av!

SSSM 2015
Tidtagning är inte nödvändig men jag råkade ha ett tidtagarur liggandes i bilen så jag drog igång det bara så där ändå under sssm14...

SSSM 2015
September...trodde det var oktober, men men, bara bra! Oktoberfesten är som alla vet redan i september den också. Min största oro nu är mina bromsgummin från Biltema, de tar så fruktansvärt dåligt att jag riskerar att bli först över mållinjen.

SSSM 2015
Sent i oktober blir bra.

Vi kan köra byob så blir det inte så mycket att ordna. Samordning av grillmedtagande går nog också att fixa här i tråden.

42Hz: Du känner ingen som har en stor gårdsplan och/eller lada eller liknande, med bra stigar runt ägorna?

SSSM 2015
ol__ skrev:
> Novemberkåsa!
>
> Man kanske skulle haka på. Var ett tag sen jag
> körde ss-mtb nu :)

Ss-kåsan Stenhårt!!
Klart du ska haka på. Året största händelse ju.

SSSM 2015
fredrik168 skrev:
> Jag vill veta vem som vinner så man vet om man
> ska vara med!

Går du och vinner så får du hjälp nästa år :-)

SSSM 2015
Är januari på allvar? Lite går så klart att bända så att det blir någon månad in in fel år skiter jag i men hur är terrängen i dalarna då? Jag har ingen fatbike liksom.

SSSM 2015
Davewolf skrev:
> fredrik168 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kör vi alltså david?
>
> Såklart vi gör! Tar med mig min far med.

Har du nån ss då? Ja han var väl taggad på det?

SSSM 2015
Jao.... Greetings utväxlingsstörda, beer swilling cheese eaters.

What is händer....?

Datum.
Plats.

Hammer vill gärna kör bil till Ludvika och kick som Bruse-butt för DFL.

Tillbaka
Topp