SSSM 20161001 All info!

Kneecap

Aktiv medlem
SSSM 20161001 All info!
Tjena!

sssm2106.jpg

Nu droppar jag all info som behövs. Tror jag iallafall. Annars får ni fråga.

SSSM går alltså av stapeln i Nybro. Mer exakt i området Svartbäcksmåla.
Det ligger här -> Karta!

Tid:
1 oktober, klockan 12:00

Plats:
Svartbäcksmålas värmestuga.

Nummerlappsutdelning:
Dagen innan kl 20:00 på Nybro Kebab
Viktigt missa inte! Annars blir det straffpoäng!

Anmälan:
Fyll i namn/nick och klass när ni betalat i dokumentet: Anmälningslista
(TRUE: riktig snigelspeedhoj utan en växelrelage och växelförare. FAKE: växlade hojar med tejpade/spärrade reglage. Single Speed SM utförs på cykel med en utväxling. =)

Anmälningsavgift:
50:- betalas antingen med Swish till nummer Noll-sju-sex 31725O7 ange ditt nick. Tänk på att använda samma nick/användarnamn som i anmälan så man kan koppla ihop dessa! Eventuellt överskott sätts in på Cancerfonden.
Har man inte swish så skicka ett PM så löser vi det.
I anmälningsavgiften så ingår lättare mat efter tävlingen.
Ev överskott skänkes till Barncancerfonden.

Boende:
För långväga gäster så finns det stugor att hyra på Joelskogens Camping, ligger på kort cykelavstånd till Svarbäcksmåla och ännu kortare avstånd till nummerlappsutdelningen.
Där finns större fyrbäddsstugor för 450:- per natt eller mindre fyrbäddsstugor för 350:- per natt.
Bokas på telefonnummer 0738041962

Tyvärr finns inget hotell eller dylikt i Nybro, man får isåfall bo i Kalmar. Tar 25 minuter med bil, 15 minuter med tåg, Öresundstågen tillåter cyklar.

Gamla tråden: http://happyride.se/forum/read.php/1/3001068/

Och nu till reklam!

Senast ändrad:
SSSM 20161001 All info!
Sådärja! Klarrt å bettarrt.
Sen om jag lyckades fylla i anmälningsblanketten rätt det vete fan...
OnOnen är då redo med ett ovalt drev i fram och en halv kilo tung ringklocka som nyhet för i år.

Bilagor

• Ononess.jpg
    Ononess.jpg
    188.9 KB · Besök: 167
SSSM 20161001 All info!
onegear sa:

Tjena!

Nej! Du fuckade upp anmälningslistan på en gång.. Har efter massa kodknackande och slit lyckats rätta till ditt misstag.
Grattis du har fått första straffpoängen! :D

SSSM 20161001 All info!
Jag har behov av att åka och hälsa på en 90-åring i Oskarshamn vid valfritt tillfälle. Funderade lite försiktigt om det går att kombinera med att komma toksist i det här? Saknar talang och SS-vana men innehar en 1993 helstel Kona stål-SS som antagligen faller i bitar tillsammans med ägaren. Eller är detta ett evenemang för nån form av underground-elit inom svensk cykling? Får man bära cykel om man visar sig vara helt på fel plats vid fel tillfälle?

SSSM 20161001 All info!
Hasse#7 sa:
Jag har behov av att åka och hälsa på en 90-åring i Oskarshamn vid valfritt tillfälle. Funderade lite försiktigt om det går att kombinera med att komma toksist i det här? Saknar talang och SS-vana men innehar en 1993 helstel Kona stål-SS som antagligen faller i bitar tillsammans med ägaren. Eller är detta ett evenemang för nån form av underground-elit inom svensk cykling? Får man bära cykel om man visar sig vara helt på fel plats vid fel tillfälle?

Tjena!

Det låter som en alldeles strålande idé! Bara att anmäla sig!

SSSM 20161001 All info!
Kneecap sa:
Hasse#7 sa:

Tjena!

Det låter som en alldeles strålande idé! Bara att anmäla sig!

Jag tänker lite. Tack för att anmälan är öppen och välkomnande i alla fall.

SSSM 20161001 All info!
JLarsson sa:
Undergroundelit? Det enda jag kommer ihåg från Jädraås och Ludvika är en massa goa gubbar och tjejer (ja, det var inga tanter med).

Se det som en fråga snarare än ett påstående. Förmodligen är det hela lika trevligt som allt annat man gett sig på att prova. Det brukar vara så.

SSSM 20161001 All info!
Att JLarsson minns något från Jädraås förvånar mig. Men Hasse, klart du ska med. Det går inte undan, och en del av tävlingen går dessutom antagligen ut på att komma sist.

SSSM 20161001 All info!
Kneecap sa:
onegear sa:

Tjena!

Nej! Du fuckade upp anmälningslistan på en gång.. Har efter massa kodknackande och slit lyckats rätta till ditt misstag.

Hoppsan... Vad ska man ställa till med förutom att missa nummerlappsutdelningen för att få fler straffpoäng?

SSSM 20161001 All info!
onegear sa:
Kneecap sa:
onegear sa:

Tjena!

Hoppsan... Vad ska man ställa till med förutom att missa nummerlappsutdelningen för att få fler straffpoäng?

Tjena!

Hehehe.. Det märker vi!

SSSM 20161001 All info!
Hahaha the baconburner is My middlename... How smokey do you want your bacon? Nu ska jag samla på mig så mycket minus det bara går. Glöm Pokémon Go nu blire Minus Go...

SSSM 20161001 All info!
Skulle denna vara acceptabel trots snikkomponenter mm? Liten för mig och 26" 32/18 verkar inte optimalt, men intressant. Jag tittar fortfarande på möjligheter att få ihop nån slags resplan.

Kona.jpg

SSSM 20161001 All info!
Tjena!

Martina Matsols drar på sig en minuspoäng.
Att betala men inte skriva in sig i anmälningslistan gör mig förvirrad, då blir det minus!

SSSM 20161001 All info!
Mäh! På riktigt? Förr kryllade det av snigelspeedare på detta forum! Var ÄR alla??
Mera Lera bl.a. brukade ju ställa upp med en halv armé....

SSSM 20161001 All info!
När sssm var i Jädraås var en av de bästa cykelrelaterade grejerna jag varit med om. Förra året hade jag sämsta förkylningen någonsin och missade allt. Det var trist. I år är verkligen allt emot att jag ska lyckas köra. Ändå blir jag sugen när jag läser den här tråden. Får tänka ett extra varv.

SSSM 20161001 All info!
Kneecap sa:
Tjena!

Martina Matsols drar på sig en minuspoäng.
Att betala men inte skriva in sig i anmälningslistan gör mig förvirrad, då blir det minus!

Hehehe vi försökte anmäla henne från min iPad men det funkade inte... Ska påminna henne att göra det själv... Fan Gästrikland är minusgiftiga...

SSSM 20161001 All info!
jomper sa:
Harri och Tobbe saknas i anmälningslistan! Jocke Jansson också!

Jag skall med, tänkte betala imorgon. Är det ok om man kör i de blommiga badbrallorna från CV öppet spår? Tyckte själv att det kändes lite happy och att man behöver ha en viss stil när man siktar på en hedrande jumboplats. Det enda som kan höja mitt tempo är om zombierna kommer på stigen.

Tillbaka
Topp