Kneecap
Aktiv medlem
SSSM 20161001 All info!
Tjena!
Nu droppar jag all info som behövs. Tror jag iallafall. Annars får ni fråga.
SSSM går alltså av stapeln i Nybro. Mer exakt i området Svartbäcksmåla.
Det ligger här -> Karta!
Tid:
1 oktober, klockan 12:00
Plats:
Svartbäcksmålas värmestuga.
Nummerlappsutdelning:
Dagen innan kl 20:00 på Nybro Kebab
Viktigt missa inte! Annars blir det straffpoäng!
Anmälan:
Fyll i namn/nick och klass när ni betalat i dokumentet: Anmälningslista
(TRUE: riktig snigelspeedhoj utan en växelrelage och växelförare. FAKE: växlade hojar med tejpade/spärrade reglage. Single Speed SM utförs på cykel med en utväxling. =)
Anmälningsavgift:
50:- betalas antingen med Swish till nummer Noll-sju-sex 31725O7 ange ditt nick. Tänk på att använda samma nick/användarnamn som i anmälan så man kan koppla ihop dessa! Eventuellt överskott sätts in på Cancerfonden.
Har man inte swish så skicka ett PM så löser vi det.
I anmälningsavgiften så ingår lättare mat efter tävlingen.
Ev överskott skänkes till Barncancerfonden.
Boende:
För långväga gäster så finns det stugor att hyra på Joelskogens Camping, ligger på kort cykelavstånd till Svarbäcksmåla och ännu kortare avstånd till nummerlappsutdelningen.
Där finns större fyrbäddsstugor för 450:- per natt eller mindre fyrbäddsstugor för 350:- per natt.
Bokas på telefonnummer 0738041962
Tyvärr finns inget hotell eller dylikt i Nybro, man får isåfall bo i Kalmar. Tar 25 minuter med bil, 15 minuter med tåg, Öresundstågen tillåter cyklar.
Gamla tråden: http://happyride.se/forum/read.php/1/3001068/
Och nu till reklam!
Nu droppar jag all info som behövs. Tror jag iallafall. Annars får ni fråga.
SSSM går alltså av stapeln i Nybro. Mer exakt i området Svartbäcksmåla.
Det ligger här -> Karta!
Tid:
1 oktober, klockan 12:00
Plats:
Svartbäcksmålas värmestuga.
Nummerlappsutdelning:
Dagen innan kl 20:00 på Nybro Kebab
Viktigt missa inte! Annars blir det straffpoäng!
Anmälan:
Fyll i namn/nick och klass när ni betalat i dokumentet: Anmälningslista
(TRUE: riktig snigelspeedhoj utan en växelrelage och växelförare. FAKE: växlade hojar med tejpade/spärrade reglage. Single Speed SM utförs på cykel med en utväxling. =)
Anmälningsavgift:
50:- betalas antingen med Swish till nummer Noll-sju-sex 31725O7 ange ditt nick. Tänk på att använda samma nick/användarnamn som i anmälan så man kan koppla ihop dessa! Eventuellt överskott sätts in på Cancerfonden.
Har man inte swish så skicka ett PM så löser vi det.
I anmälningsavgiften så ingår lättare mat efter tävlingen.
Ev överskott skänkes till Barncancerfonden.
Boende:
För långväga gäster så finns det stugor att hyra på Joelskogens Camping, ligger på kort cykelavstånd till Svarbäcksmåla och ännu kortare avstånd till nummerlappsutdelningen.
Där finns större fyrbäddsstugor för 450:- per natt eller mindre fyrbäddsstugor för 350:- per natt.
Bokas på telefonnummer 0738041962
Tyvärr finns inget hotell eller dylikt i Nybro, man får isåfall bo i Kalmar. Tar 25 minuter med bil, 15 minuter med tåg, Öresundstågen tillåter cyklar.
Gamla tråden: http://happyride.se/forum/read.php/1/3001068/
Och nu till reklam!
Senast ändrad: