SSSM 20161001 All info!

SSSM 20161001 All info!
Tjena!

På måndag tar jag fram röjsågen och ska skapa stig. Så under helgen kan man få äran att prova helt färska stigbitar!

SSSM 20161001 All info!
SSSM 20161001 All info!
Anmäld! Har tänkt köra SSSM senaste 8 åren men det har aldrig blivit av. Men drevning kvarstår som 32/18, 35t skrapade i kedjestaget.

Funderar på om det är nån som vill samåka med bil runt 18 från stockholm på fredagen? Kommer tyvärr inte loss tidigare än så.

SSSM 20161001 All info!
Tjena!

Välkommen viktro! Åker man vid 18 från sthlm så har man gott om tid på sig innan nummerlappsutdelningen har slutat.. Fast man missar ju början.
Finns ju ett gäng som åker från STHLM, ingen aning om hur det ser ut dock. Vet en som inte har någon att samåka med just nu iaf.

Förövrigt har någon gett Mattel ett minuspoäng! Det var elakt gjort!

SSSM 20161001 All info!
Jag åker från Nynäshamn kl 14 och passerar Södertälje vid 15 för att hämta upp Hasse, för vidare transport mot Joelskogens Camping i Nybro. Räknar med att vara på kebaben 20.00 sharp. Det går att klämma in nån till eller två om jag sätter på cykelhållaren.

SSSM 20161001 All info!
Har sina poänger att vara hemma och sjuk... Gammel-Konan är nu singlefierad igen, den gamla Vanillan har blivit servad, sänkt från 130 till 100 mm och blivit monterad, "nytt" framdäck och "ny" sadelstolpe. Lite småjusteringar efter provcykling misstänker jag. Ska bli spännande om den 22 år gamla aluminiumramen överlever den relativt branta vinkeln på gaffeln. :-O

Men fortfarande inte bestämt hur jag ska göra. Lite krångligt då jag har barnen hemma, ok att plocka ut nummerlapp på lördagen? Hur många minuspoäng blir det?

SSSM 20161001 All info!
16 och 18 så dom klarar väl sig kanske men lite kritiskt med den yngre... Tänkte att man kanske ska prioritera efterfesten, eller?

SSSM 20161001 All info!
Tjena!

Ja det ska dom väl överleva. Frågan är hur kåken ser ut efter en FF helg. ;)
Prioritera efterfesten låter som en bra idé

SSSM 20161001 All info!
Som ny är det svårt att veta vilket väder som ger bäst race. Men med tanke på hur bortskämd man blivit sista månaderna ser det nu ut att kunna bli episk misär eller nåt. Hoppas jag inte jinxar fram solsken nu om det är misär som gäller.

SSSM 20161001 All info!
Kneecap sa:
Tjena!

Just nu så säger klart.se regn, men dmi.dk säger uppehåll.. Bägge säger 14 grader..

Det är ju inte så mycket misär men man kan ju hoppas och hålla tummarna. En kodräkt i lervälling har jag alltid hoppats att få se nån gång.

Edit: "Hålla" skulle det vara.

Senast ändrad:
SSSM 20161001 All info!
Gammelkonor verkar populära!

image.jpeg

SSSM 20161001 All info!
Har faktiskt byggt Konan till min bror. Själv kommer jag köra på en Charge Cooker.

Har för övrigt en Kona Hahanna 16" 75% komplett till salu om någon är intresserad?

Tillbaka
Topp