SSSM 20161001 All info!
Cujo sa:JLarsson sa:Vi behöver flytta nummerlappsutdelningen tlil Gröna Lund på fredag.
Refused spelar på torsdag ju
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cujo sa:JLarsson sa:Vi behöver flytta nummerlappsutdelningen tlil Gröna Lund på fredag.
Refused spelar på torsdag ju
Kneecap sa:Tjena!
SebbeK får pluspoäng för att han la in SSSM i happykalendern! Men det är straffpoäng för att lägga det under Svartrejs. Här pratar vi UCI-poäng och hela baletten!! Sen ytterligare straffpoäng för att placera Nybro utanför Kalmar, vem som helst ser ju att Nybro ligger innanför Kalmar när man tittar på en karta. Öland ligger klart och tydligt utanför Kalmar.. Så totalt blir det -1 poäng..
iMats sa:Hård manlig förkylning = dns :-(
Kommer och hejar på i alla fall...
Ja fan inget svartrejs här nu va!!! Jag är faktiskt ordförande i Gästriklands Cykelförbund... På riktigt....Kneecap sa:Tjena!
SebbeK får pluspoäng för att han la in SSSM i happykalendern! Men det är straffpoäng för att lägga det under Svartrejs. Här pratar vi UCI-poäng och hela baletten!! Sen ytterligare straffpoäng för att placera Nybro utanför Kalmar, vem som helst ser ju att Nybro ligger innanför Kalmar när man tittar på en karta. Öland ligger klart och tydligt utanför Kalmar.. Så totalt blir det -1 poäng..
Hasse#7 sa:Jag behöver minuspoäng jag saknar licens. Duger det med bensinkort eller "Swedish Legitimation" även kallat SL-kort?
Polarbear sa:Vad är det där för kebabhak egentligen?
jomper sa:Jag förfestar till Magnus ära:
Tobbe Arnesson sa:Drick en öl från mig!
Kneecap sa:Tobbe Arnesson sa:Drick en öl från mig!
Tjena!
Kommer den på posten?
Tobbe Arnesson sa:Kneecap sa:Tobbe Arnesson sa:Drick en öl från mig!
Tjena!
Kommer den på posten?
Det säger bara swish!
viktro sa:Jag är i Sala! Räkna med att jag blir Dfl till utdelning av nummerlappar...