SSSM 20161001 All info!

SSSM 20161001 All info!
Nä du! Den där sidan är hemligare än hemligast. Skriv vad man skall söka på eller kolla om det är nån form av sekretessinställning.

SSSM 20161001 All info!
Om man skapar ett privat event så står det klart och tydligt

"You're creating a private event. To protect the privacy of guests, you won't be able to change it to public later."

SSSM 20161001 All info!
42Hz sa:
Faaaaaan!!! När kommer tråden inför nästa års SSSM?!? ;)

Tävlingskansliet jobbar för högtryck just nu för fördjupade relationer med hemvärnet och västkustens fiskargille.
Vi kan iaf avslöja att det kommer finnas en tävlingsbana och vätskekontroll.

Övrig info kommer så snart de sista detaljerna fallit på plats. Mao vilket år som helst.

SSSM 20161001 All info!
viktro sa:
Yes, nästa år kör jag som ninja för att skydda min privacy!

Tjena!

Ser inte så svalt ut!
ninja-2.jpg

SSSM 20161001 All info!
Om man skall få med filmerna, vilket vore roligt med tanke på arrangörens fina arbete, måste man nog antingen göra en ny fb-sida som är öppen och lägga ned filmerna där eller ladda upp dem direkt på happy. Kanske är mycket jobb men det är ju himla kul för framtiden om det finns bevarat.

SSSM 20161001 All info!
Hasse#7 sa:
Om man skall få med filmerna, vilket vore roligt med tanke på arrangörens fina arbete, måste man nog antingen göra en ny fb-sida som är öppen och lägga ned filmerna där eller ladda upp dem direkt på happy. Kanske är mycket jobb men det är ju himla kul för framtiden om det finns bevarat.

Tjena!

Går inte att ladda ner dom, får göra någon slags skärmdump.

SSSM 20161001 All info!
Tjena!

Går inte att ladda ner dom, får göra någon slags skärmdump.[/quote]

Ok. Jag skall inte tjata mer. Hoppas det går att lösa, annars var ju det viktigaste att vara där på riktigt. Om man jämför temperaturen idag med helgen som var så kan man inte säga annat än att det var helt magiskt. Bra beställt Kneecap!

Tillbaka
Topp