SSSM 2018 - Vetlanda - The måvie!

Kneecap

Aktiv medlem
Tjena!

Den 28-29:de September 2018 gick SSSM av stapeln i Vetlanda.. Nu får vi se vad som egentligen hände. Den hårda sanningen..
Filmen är redigerad ungefär lika (o)seriöst som den är filmad, tyvärr krånglade chestcamen så cykelscenerna blev väl inte skitroliga...

Edit: Måste påpeka att musikens (och ringklockornas) träffsäkerhet när Onegear kör förbi mig och jag sen gasar förbi igen är en ren tillfällighet, garvade ihjäl mig när jag kollade hur musiken fungerade med klippen. Så ingen tror att jag är så skicklig på att lägga ljud.

Senast ändrad:
Tjena!

Tackar allihopa! Tänkte nog filma i år igen och kanske få det lite mer seriöst. Alltså filmandet och redigerandet, vad som händer framför kameran kommer ju i all högsta grad inte vara seriöst.

iMats sa:
Btw, knäskåls kreativa genväg dokumenterades vid 8:08... där skulle man svänga vänster.

Tjena!

Men det var ju världens roligaste nedfart! Hur skulle man hinna se en pil där?

Edit: Det verkar som att Jomper höll på att missa den också med tanke på bromsspåret.

Senast ändrad:
Kneecap sa:
iMats sa:
Btw, knäskåls kreativa genväg dokumenterades vid 8:08... där skulle man svänga vänster.

Tjena!

Men det var ju världens roligaste nedfart! Hur skulle man hinna se en pil där?

Edit: Det verkar som att Jomper höll på att missa den också med tanke på bromsspåret.

Det var inte mitt! Jag körde klart längre förbi än så innan jag vände!

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp