SSSM 2019 - Nynäshamn - 11-12 oktober

OBS! På grund av anledning så skjuts det hela en vecka framåt, dvs 11-12 oktober. Hoppas att det inte kör ihop sig för allt för många!

Mer info om nummerlappsutdelning kommer senare idag.

Nummerlappsutdelning 11 oktober i visningspuben på Nynäshamns Ångbryggeri som öppnar exklusivt för oss!

Senast ändrad:
Finns det nån deadline för anmälning?

Låter kul (jag har ju t.o.m en reglementsenlig cykel) men väntar tillökning (valp) snart. Skulle behöva avvakta lite och se hur det artar sig :)

/Johan

Nja nån vecka innan kanske. Sen finns det ju en gräns för hur många som går in på puben också.

Håller med Onegear är verkligen en frisk fläkt dygnet runt. Möjligen kan man ana en annan sida nån minut på morgonen när baksmällan bultar och bussen inte startar. Då menar jag inte min buss eller baksmälla.

Hasse#7 sa:
Håller med Onegear är verkligen en frisk fläkt dygnet runt. Möjligen kan man ana en annan sida nån minut på morgonen när baksmällan bultar och bussen inte startar. Då menar jag inte min buss eller baksmälla.

Tjena!

Inget man inte löser med ett batteri från en gammal hisingstraktor!

Hasse#7 sa:

Han är rätt skön den där Henrik. Delade min första bakfylla med honom på DH VM i Åre -99 och den botade vi genom att försöka få xc-cyklisterna att dricka ur våra groggfyllda sportflaskor under loppet....

Styrs det upp uppläsning av poesi på kalhygge? Blir det utdelning av Glenn-cigg+banan+akvavit i musett? Kommer någon nästan dö av anafylaktisk chock efter getingstick?

Frågorna är många.

Nu går inte folkajävlabussen alls... inte lilla fransosen heller.... eller jo men han har körförbud mr Berlingo... Kolla på en hissingentraktor men det blev en Saabjävel... Fort går den... Aeeeero 250hk ooooh... eller iaf 183km/t för när jag tryckte på lite till så började alla varningslampor för fel på bromsar och anti sladd mm att lysa... slocknade efter att jag stängt av bilen en stund... tur att man inte får köra 184km/t... Tack för alla snälla kommentarer, nu blire svårt att inte komma å njuta av ert sällskap.

Hur länge kommer jag behöva hoja? Så jag kan planera gnällandet på ett bra sätt. Är det ett 20 minutersrejs eller ett tvåtimmars?

Polarbear sa:
Vilka variabler avgör hur gnällandet blir??

Tjena!

Finns bara en variabel. Destå fler plagg från Victoria Secrets till Johans fru, destå mindre gnäll.

Johan, för att svara på tidsfrågan så handlar den enbart om hur länge man sitter kvar och snackar skit och dricker öl efteråt.
Men tre timmar ink prisutdelning är nog ett bra riktmärke. (Eller skitkasst...)

Lördagen är planerad att pågå 12-15 men cyklingen ca 60 minuter lite beroende på hur rask man är.

32/16 blev lite väl lätt på BMX-banan ikväll så det blir nog awesome i skogen. En timme stående cykling borde jag nästan klara av. I alla fall en tio minuter eller så..

Johan A sa:
32/16 blev lite väl lätt på BMX-banan ikväll så det blir nog awesome i skogen. En timme stående cykling borde jag nästan klara av. I alla fall en tio minuter eller så..

Bara du håller fram till vätskekontrollen så löser sig nog resten....

Är inte hotpants bara vanliga cykelbyxor en storlek för liten?? Får så mycket frågor i huvudet när jag läser här..

Tillbaka
Topp