Fjärdebrunn
Aktiv medlem
SSSM 2019 - Nynäshamn - 11-12 oktober
oxr sa:Det är väääldigt rymligt på släpkärran så här långt.
Jag är tacksam för plats på lördagens återtåg efter banketten då.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
oxr sa:Det är väääldigt rymligt på släpkärran så här långt.
viggen sa:Kneecap: jag är ledsen att jag inte kan vara på plats för att följa upp med nya mordhot efter sprängstens-fest-etapper. En annan gång!
Kung Stalle sa:Jag cyklade singelspeed igår och var både snabb och snygg. Så om in inte levlar upp så är det risk för att ni måste åka till Vallentuna nästa år.
Så raka benen och valla kedjan nu. Se så!
Stalle
Kung Stalle sa:Jaha... här pratas det ner. Som inför en endurotävling.
Men icke på SSSSSSSSSM!
Jag cyklade singelspeed igår och var både snabb och snygg. Så om in inte levlar upp så är det risk för att ni måste åka till Vallentuna nästa år.
Stalle
+1Luthman Photography sa:Kung Stalle sa:Jaha... här pratas det ner. Som inför en endurotävling.
Men icke på SSSSSSSSSM!
Jag cyklade singelspeed igår och var både snabb och snygg. Så om in inte levlar upp så är det risk för att ni måste åka till Vallentuna nästa år.
Stalle
Ta hem det här nu din gamla hyena! Det blir ju omöjligt att inte ställa upp om det körs på hemmaplan.
Haha!JLarsson sa:Problemet med SSSM är att man inte kan riktigt veta vinstkriterierna i förväg.
42Hz sa:Fyyy faaan vad man kommer ångra att man inte kunde åka!! Jag ska refresh:a tråden febrilt medans jag guppar runt på Östersjön!
JLarsson sa:42Hz sa:Fyyy faaan vad man kommer ångra att man inte kunde åka!! Jag ska refresh:a tråden febrilt medans jag guppar runt på Östersjön!
Kapa färjan "kör till nynäs!"
Fjärdebrunn sa:Jag ska bara ta mig förbi nummerlappsutdelningen.
Kneecap sa:Tjena!
Nu är jag ju inte ansvarig för banläggningen i år. Men jag känner mig hjärtekrossad iallafall.
Om SSSM hamnar i Nybro igen så ska jag se till att det finns en sprängstensetapp.
Om ni åker strandpromenaden är det väl nästan obligatoriskt att deltaga på den turen också? Vackrare vägsträcka är väl svår att hitta i Sverige (iaf i Stockholm)?jomper sa:De som vill cykla gemensamt till tävlingsstart - det går en cyklande kortege från Nynäshamns Station kl 11.15, samling vid vändplanen utanför Eight Friends Inn. De som cyklat TdR vet..
Skulle inte Paco ha skjuts å?oxr sa:Just nu tycks det bara vara Rikard, Mathias och Fjärdebrunn som behöver cykeltransport. Stämmer det?
onegear sa:Skulle inte Paco ha skjuts å?oxr sa:Just nu tycks det bara vara Rikard, Mathias och Fjärdebrunn som behöver cykeltransport. Stämmer det?
Paco sa:onegear sa:Skulle inte Paco ha skjuts å?oxr sa:Just nu tycks det bara vara Rikard, Mathias och Fjärdebrunn som behöver cykeltransport. Stämmer det?
Jo det vill han!
(Tack för att du tänker på mig, Henrik ?)
onegear sa:Jäklar mitt tjoobläss lider av inkontinens och läcker... Hasse#7 kommer du ha pump mäla?
jansson99 sa:Varför F5:ar jag den här tråden och blir lite nervös?
onegear sa:Jäklar mitt tjoobläss lider av inkontinens och läcker... Hasse#7 kommer du ha pump mäla?