Sssm 2022💩

Polarbear

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
SSSM 22 - 1080x 1080px_Gradient.png

Sssm 2022 program:

30 September: Nummerlappsutdelning på Bagpiper's Inn på Rörstrandsgatan 21(lätt att gå från t-bana St:Eriksplan) Tävlingsledningen har representant där från kl 19:00. Kika efter vår fina logga. Kom under kvällen och hämta din nummerlapp. Massor av öl och mat att välja på och personalen välkomnar oss med öppna armar.

1 Oktober SSSM-final med start 12:00 i Ursvik. https://happyride.se/kalender/3931/
Notera att starten inte kommer att gå från "spårstarten/skylten" men väl från samma fält bara en bit bort. Det är väldigt nära en av kommunen utsedd grillplats. Ni kommer att få hjälp att hitta och det kommer inte att vara svårt :)
Vi grillar efter målgång. Grillandet är tänkt att ingå i anmälningsavgiften.

1 Oktober på kvällen, efterfest. Vi har förberett förslag men det blir en omröstning utifrån var folk bor och vad alla är sugna på.

Anmälan med Swish. Gör så här: Swisha 100:- till 073-717 42 76 (Luis Diaz) skriv "sssm"+ditt happynick eller artisnamn eller alldeles vanliga namn i meddelanderutan.

Ni som kommer långväga ifrån kan sikta på att skaffa boende nära Sundbyberg.

Anmälda:

Onegear
Muddfuzz
Polarbear
Viktro
Erolwi
Paco
Karinp
Babbar
Gärdsgårds aka Schlampus
Hasse#7
Tomi
Tavve
Berk & Son(dvs två st till anmälda)

Senast ändrad:

Berk

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
Får man slippa biter med att dricka öl med gubbar? Då kunna jag och sonen överväga att vara med. Sonen funderar redan på vilken växel han ska välja.

Raemoe

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
För den obildade, vad är sssm? Singlespeed har jag förstått, och det är ju inte en alleycat så därav måste det väl vara skog. Folk snackar om att köra på cross och gravel, så inte jättetekniskt heller? Äre mot cyclocross-hållet eller?

Berk

Aktiv medlem
Sssm 2022💩
För den obildade, vad är sssm? Singlespeed har jag förstått, och det är ju inte en alleycat så därav måste det väl vara skog. Folk snackar om att köra på cross och gravel, så inte jättetekniskt heller? Äre mot cyclocross-hållet eller?

Nu har jag aldrig varit med, men tror att Manurhin2 beskriver det bra:

Gött, bara nu Ursvik ligger nära hemmet så kommer jag garanterat🍺🚴‍♂️🍺

Topp