SSSM/SSEC 2011 Sveriges bästa singletrack?
Fick en förfrågan om Sverige var intresserad av att ordna SSEC 2011. (Snigelspeed European Championships).
Förslag till detta?
Eftersom 2011 har det gått 10år sedan den första SSSM/tävling i sverige tycker att vi kunde kanske köra både samtidigt.
Den bästa singletrack jag har hittat i sverige är på Kinnekulle, från toppstugan nere till Vänern/Campingen...
Kanske Kinnekulle har allt vi behöver för en lyckat evenemang.... Camping, sjön, bra singletrack.....??
Vad säger ni?
Vem kan tänka sig att håller i det hela, eller vara behjälpligt?
Jag kan lägga banan, men efterom jag är utlanning och bryter lika mycket som jag felstavar.... är jag kanske inte den bästa person för att ta kontakt med myndigheter, campingen, kinnekullegården osv.
Vilken datum/månad ska vi köra isåfall? Efter semester, sensommaren.... augusti eller september?
9-11 Sept 2011 har en bra klang!
Som sagt, ingen bestämd än, vill bara öppnar diskussioner... så kör på!
Skriv gärna upp ditt namn om du kan tänka dig att hjälpa till på något sätt......
Och Mikael.... Vi kommer att behöver Guld-Burken som förstapris!
Hammer.
Förslag till detta?
Eftersom 2011 har det gått 10år sedan den första SSSM/tävling i sverige tycker att vi kunde kanske köra både samtidigt.
Den bästa singletrack jag har hittat i sverige är på Kinnekulle, från toppstugan nere till Vänern/Campingen...
Kanske Kinnekulle har allt vi behöver för en lyckat evenemang.... Camping, sjön, bra singletrack.....??
Vad säger ni?
Vem kan tänka sig att håller i det hela, eller vara behjälpligt?
Jag kan lägga banan, men efterom jag är utlanning och bryter lika mycket som jag felstavar.... är jag kanske inte den bästa person för att ta kontakt med myndigheter, campingen, kinnekullegården osv.
Vilken datum/månad ska vi köra isåfall? Efter semester, sensommaren.... augusti eller september?
9-11 Sept 2011 har en bra klang!
Som sagt, ingen bestämd än, vill bara öppnar diskussioner... så kör på!
Skriv gärna upp ditt namn om du kan tänka dig att hjälpa till på något sätt......
Och Mikael.... Vi kommer att behöver Guld-Burken som förstapris!
Hammer.