SSSM09

SSSM09
Nu börjar det röra lite på sig...men var är Lennart? Och Ville för helskotta, det finns de som ställer upp i detta trots hälsotillstånd som borde rendera palliativ vård. Arvikamaffian har ju lovat att dyka upp...men men..kan annars lova att Sveriges bredaste cyklistvader kommer att erbjudas en värdig utmaning på SS3...oops! Tävlingsformatet är ju triple X-rated...

anmlda-sssm09.jpg ht=564

SSSM09
Färgkoderna, vad är egentligen de? Är det hur många gånger man kommer ha kört SSSM eller SS-Karlstad? Jag har bara varit med på vardera en gång så det kan inte gärna vara något annat. :D

SSSM09
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu blev det ju konstigt. Tobbe ska vara i
> Kinnekulle och Karlstad samtidigt. Det går väl inte?

Gick utmärkt förra året i vart fall. Åker till Karlstad, kör tävlingen där, sveper 75 cl finöl, låter någon annan köra till KK och grillar. Sen cyklar man i KK på söndagen och åker hem igen. :D

SSSM09
MiaMaria skrev:
> Den där Bosse Persson verkar intressant, man
> kanske skulle åka dit och vara hejjarklack åt
> honom.

Gissar att det är honom alexcykel syftar på med "palliativ vård", han är ju jättegammal den där Bosse.

Jajaja, jag är bara avis för att gubben är starkare än mig, OK? ;o)

SSSM09
Jag hade som målsättning att damklassen skulle utökas med minst 100% i år, men var är alla tjejer?
Blev varnad på facebook för att jag spammade inbjudan till alla tjejer i Karlstad multisport, fick 0 svar, den kampanjen var misslyckad.(Multisportare kanske är antitesen till SS-hardcore gangsta bikerzzz?) Skall försöka med ett par 01:55 ragg...

anmlda-sssm09.jpg ht=583

SSSM09
alexcykel skrev:
> Jag hade som målsättning att damklassen skulle
> utökas med minst 100% i år, men var är alla
> tjejer?

Med lite okonventionella grepp+rippa så borde det gå
file=43254

SSSM09
Jag kör! Skall ha färre punktering än förra året. Med tanke på att Lida går dagen efter är frågan om man inte satsar på att tända grillen redan efter ett varv och kolhydratladdar med potatissallad.

SSSM09
Det saknas fortfarande ett gott gäng, Andreas, Jonas x2, Ville, Lennart, Dag, Kokodrill, Gunnar, Oskar,Erik H, Christer, Roger (skärp dig nu!!), Sven, Max, Anders för att nu bara nämna några som hör hemma i Swedish Single Speed Hall of Fame & Shame.

anmlda-sssm09.jpg ht=575

SSSM09
onegear skrev:
> Fan hon längst till höger har snyggast ben.Lätt...

Jag råkar veta att hon brukar slarva med rakningen av de där benen. Ibland glömmer hon ansiktet med.

/Dag

SSSM09
alexcykel skrev:
> Jonas x2, Ville, Lennart, Dag, Kokodrill, Gunnar,

Lyckas jag med familjeplaneringen kommer jag...

/Dag

SSSM09
Efter som den svenske cyklisten uppenbarligen skäms så för sitt eget SM så blir vinnaren numera helt enkelt insmord i sin egen avföring. Alltså... ingen tatuering.

Stalle

SSSM09
Nu börjar det arta sig på riktigt, Bimbo-Bikers är underrättade på de orter de finns, hyser ett visst hopp om ökad jämställdhet inom SS världen ännu. Glömmer inte incheckningen till SSWC06 när jag stod med tvååria dotter i solen och väntade på min tur. (Datorproblem, men Daner gjorde sitt bästa) Bakom mig stod en raggig gammal häxa, hon undrade om jag skulle cykla. Irriterad säger jag naturligtvis, underförstått, varför i helvete tror du jag står här och köar i solgasset med en dödstrött unge på mina axlar. Men hon var fortsatt vänlig och började prata med Cornelia, ett par dagar senare hade jag nåtts av bakgrundsinfon om vem hon var. Fler svenska tjejer borde göra som MS Phelan och börja sprida cykelevangeliet.

Här är i vart fall the results of the Norwegian jury.
anmlda-sssm09.jpg ht=561

Senast redigerad av en moderator:
SSSM09
42Hz skrev:
> Måste vara fel teknik om man punkterar så ofta!
> ;)

Jepp, söndagspromenad på fullgung punkar aldrig. Det är jag ett levande exempel på. Däremot om man stressar på en HT - ajabaja..

SSSM09
Even Steven skrev:
> Anmäler mig härmed.

Jag tror att Henrik vill ha en formell anmälan via hemsidan också :)

SSSM09
alexcykel skrev:
> Det saknas fortfarande ett gott gäng, Andreas,
> Jonas x2, Ville, Lennart, Dag, Kokodrill, Gunnar,
> Oskar,Erik H, Christer, Roger (skärp dig nu!!),
> Sven, Max, Anders för att nu bara nämna några
> som hör hemma i Swedish Single Speed Hall of Fame
> & Shame.
>
>

Jag skulle hjärtans gärna komma o köra, men i år krockar det med
http://www.sdrs.se/djangofestival_2009.php där jag tyvärr inte kan utebli..

SSSM09
bruse skrev:
> Nu börjar det trilla in! Skoj!

Ja nu är det på gång!
Uppdateringar av listan över anmälda sker i första posten i den här tråden.

Korpen har hört av sig och vill lista arrangemanget under "Svenska motionsdagen" jag svarade att det är ok, men att man måste visa upp 20 m på bakhjulet om man vill vara med. Det var tydligen inget hinder...

SSSM09
alexcykel skrev:
> bruse skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nu börjar det trilla in! Skoj!
>
> Ja nu är det på gång!
> Uppdateringar av listan över anmälda sker i
> första posten i den här tråden.
>
> Korpen har hört av sig och vill lista
> arrangemanget under "Svenska motionsdagen" jag
> svarade att det är ok, men att man måste visa
> upp 20 m på bakhjulet om man vill vara med. Det
> var tydligen inget hinder...

Bara bakhjulet? Du kan stryka mig från listan....

;)

SSSM09
Man kanske kan hänga en flaska Paasbier bakom sig så man får bråttom fram? Funkar ju bra med fiolmusiken på Finnmarksturen i vilket fall. :D

Fast så dålig var den inte, har ju hänt att man vickat öl i slasken...

Tillbaka
Topp