Stages reservdelar

Stages reservdelar
Hej har fått tag i Stages gen 1 wattmätare vänster arm rival (GXP fäste), den käkar batterier till frukost, står att de kan bero på tätning i batteriluckan med mera, tittar jag på batteriluckan så är även den trasig då det fattas "piggar" ser de ut som, nu till problemet finns de ens delar att få tag i? Har sökt och letat men verkar vara svårt att få tag i då de stängt ner, finns väl även dub spindel "G" som jag fattat det men hittar inte detta heller någonstans mer än möjligen nån använd på ebay.

Vänlig hälsning

Stages reservdelar

Stages reservdelar

Har provat men de går bara att beställa och skicka inom USA tyvärr, kanske ska prova att maila får se.

Stages reservdelar
Stages gick i konkurs och blev sedan uppköpta av Giant som de antagligen redan hade skulder till, Giant tillverkade Stages träningscyklar som jag förstår det. Verkar ha tagit viss tid för dem att få igång supporten igen och kanske bara är uppe och rullar för USA än…

Stages reservdelar
Trots byte av lucka fick jag aldrig ordning på min gen 1s batteriaptit.
I slutändan tog jag helt enkelt ut batteriet mellan turerna.
Inte supersmidigt men det funkade i alla fall att få ut vettigare batteritid den vägen.

Stages reservdelar
Stages gick i konkurs och blev sedan uppköpta av Giant som de antagligen redan hade skulder till, Giant tillverkade Stages träningscyklar som jag förstår det. Verkar ha tagit viss tid för dem att få igång supporten igen och kanske bara är uppe och rullar för USA än…

Verkar som de är uppe nu iaf och går att beställa, men betala typ 20 dollar i frakt för en plastbit som kostar 10 känns ju sådär 😅

Tillbaka
Topp