Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
se där någon med rätt sökord:)![]()
BTCHN' Ti Drop Bar — BTCHN' Bikes
BTCHN' Titanium Drop handlebar, made to custom specs, by hand in Chico, CA!www.btchnbikes.com
Eeeum har du mailat eller ens tittat på hemsidan?Hej
Ngn som vet vart man kan köpa ett i titan likt den som finns till Sturdy, se bild
Vill ha ett platt behöver inte vara integrerat
Ändra rubriken till "stäng tråden tack" så ska du se att det ordnar sig.Ok..jag kanske inte har spenderat 3 timmar på att googla utan tänkte fråga runt lite på detta forum..Men förväntade mig inte diverse kommentarer...
Tack ni som har tipsat..ska kolla dessa sidor..
Tråden kan stängas eller dylikt
Ändra rubriken till "stäng tråden tack" så ska du se att det ordnar sig.
Vadå? Man sätter väl punkt?Ändra rubriken till "stäng tråden tack" så ska du se att det ordnar sig.
Fast det är ju så långt till backhoppningen!Vadå? Man sätter väl punkt?
Fast det är ju så långt till backhoppningen!
Istället för att stänga tråden skulle man kunna ha kategorier i forumet och flytta tråden till passande kategori, hur skulle ni kunna tänka er att dela in forumet?
(Nu går det snart från fredags tråd till hela jävla helgen tråd, håll tillgodo)
Men vem bestämmer när lösningen är tillräckligt bra. Jag vill ju kunna älta saker i all oändlighet.Bra idé. Dit skulle man även kunna flytta alla trådar som hittat en lösning. Då skulle man inte behöva läsa en massa käbbel i trådar om vilken kedjesmörja som är bäst. Det är bara att gå till tråden som har svaret.
Thinner! Måste vara lösningenMen vem bestämmer när lösningen är tillräckligt bra. Jag vill ju kunna älta saker i all oändlighet.
En kategori för alla trådar med "radera" eller bara "." i trådnamnet.Istället för att stänga tråden skulle man kunna ha kategorier i forumet och flytta tråden till passande kategori, hur skulle ni kunna tänka er att dela in forumet?
(Nu går det snart från fredags tråd till hela jävla helgen tråd, håll tillgodo)
Det gör en moderat. Det är de som bestämmer.Men vem bestämmer när lösningen är tillräckligt bra.
Hm, tror du verkligen att TS hade orkat söka igenom störtfloden av alla trådar i den kategorin för att hitta den relevanta informationen?Om det hade funnits en kategori för titanstyren hade tråden kanske aldrig behövt skapas.
Det gör en moderat. Det är de som bestämmer.
Det är ju jättemysigt ju.När ni stänger tråden kan ni väl stänga ner Kanal 11 också när ni ändå håller på?
Dom kör sliskiga romantiska julfilmer-maraton varje dag, med C-skådisar och så mjuka färger så allt blir brun och rödfärgat.
varm choklad med vispgrädde, sprakande brasa, sitta och mysa under en filt och se Hallmarkproducerade julfilmer.
Damn autocorrect!Du får en varning för politikkäbbel.
Damn autocorrect!
"Moderator" skulle det ju vara.
Socialdemoderatorerna?Borde inte socialdemokratorerna vara med och bestämma? Brukar ju vara breda överenskommelser när det är viktiga frågor som skall avgöras.
Tvärsom jag tycker att det gör en omättligDet gör en moderat. Det är de som bestämmer.
Det bästa är ju att se början på filmen där c-skådisen inte vet om att det är en prins/prinsessa den träffar. De 5 minutrarnaär ju kul. Nu åker du ut på en skidtur!varm choklad med vispgrädde, sprakande brasa, sitta och mysa under en filt och se Hallmarkproducerade julfilmer.
Det är livet.
Aah, tänkte inte på det.Det bästa är ju att se början på filmen där c-skådisen inte vet om att det är en prins/prinsessa den träffar. De 5 minutrarnaär ju kul. Nu åker du ut på en skidtur!
När du åkt färdigt slår du på TV'n och får se det lyckliga paret pussas under en julgran eller nåt. Jättebra! Du slipper allt bjääbb i mitten om hur c-skådisen inte duger för kungafamiljen och så får du åka skidor också!
Mäktigt! ”Am I a spectacle to you!”Om tråden stängs vet ju alla vad som händer.