Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
åt vilket håll är det tänkt att varvet ska gå? Motsols gissar jag? Blir det galet svettotempo nu när det är finväder?(Jag har inte riktigt bestämt mig för att hoppa av än.)
Skogling skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag skall gå på Posten och köpa frimärken på
> lördag så jag är rökt också. ;o)
JLarsson skrev:
> Jävlar var det kommer att gå. Fast Belgisk Kedja
> på tre pers är lite väl tungt.
Peter och Jan kommer också. De får ligga längst fram och dra oss runt. :)
/J
Synd att man inte är hemma ihelgen då, kunde bjudit på spetsad starkvins glögg i Enköping då.
Skulle rekomendera att ni tar er en stadig grogg i Strängnäs. För att cykla på RV55 är ingen höjdare, och en massa personer som ska kolla på adventsjulskravs överallt. Rent av livsfarligt!
Det var det jag behövde höra för att hoppa av.
> Jävlar var det kommer att gå.
> För att cykla på RV55 är ingen höjdare, och en massa personer som ska kolla på adventsjulskravs överallt. Rent av livsfarligt!
bigmollo skrev:
> Vi får helt enkelt köra en vända till senare i
> vinter. Starkvinsglögg låter väldigt frestande.
> :)
Obs, spetasad med ren sprit.
Recept: En kvarter till en 70's starkvins glögg.
Blir så sköna ångor av det hela, rökheroin är inget att jämföra med:)
Fan min förra chef bjöd på den "bästa" glöggen. Ett par helrör som hälldes över en brinnande sockertopp som var placerad på ett galler över en kastrull. Inga fjantiga kryddor, bara den oförstörda brännvinssmaken.
mytomspunnen skrev:
> Är det stänkatvång på turen eller får man
> ligga på sista rulle hela tiden?
jag antar att du tänker på din räser nu. vill du verkligen ligga på sista rulle i audax-tempo i 21 mil på räser? jag skulle nog funderat på att ta pendlarn om jag vore du...
fredrikw skrev:
> jag antar att du tänker på din räser nu. vill
> du verkligen ligga på sista rulle i audax-tempo i
> 21 mil på räser? jag skulle nog funderat på att
> ta pendlarn om jag vore du...
Jag tänker inte cykla 21 mil på min pendlare i det skicket den är i nu. Drivlinan lirar iofs ok men kedjan är sliiiiten, så pass att det tokrappade när jag försökte byta till en ny kedja för någon månad sedan...Dessutom är den tung och trögrullad.
Grejen är den att jag vet inte om jag har tid att meka på skärmar innan lördag även om sambon mjuknat lite vad gäller själva bortatiden på lördag.
Det trist utan skärmar om det börjar regna. Och det är väl 99% chans för att det gör det. :(
Du är grum på att meka kvällen innan cyklingar Mytis. Typ varje gång. =O
bigmollo skrev:
> Det trist utan skärmar om det börjar regna. Och
> det är väl 99% chans för att det gör det. :(
Jag är väl medveten om det.
> Du är grum på att meka kvällen innan cyklingar
> Mytis. Typ varje gång. =O
Jo, det har väl blivit lite av min grej. Så blir det när man slänger komponenter fram och tebax hela tiden och vägrar nöja sig med en och samma setup. Men man kanske skall slå på stort och försöka ta det två kvällar innan cykling den här gången...;-)
mytomspunnen skrev:
> Men man kanske skall slå på stort och
> försöka ta det två kvällar innan cykling den
> här gången...;-)
mytomspunnen skrev:
> bigmollo skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Shit. Det märks vem som har gått på
> högskola.
> > :)
>
> Universitet mollo, universitet...jag har inte bara
> gått på universitet utan är anställd utav ett.
> Sug på den! ;-)
Det är grumt. Själv får man vara glad om man hittar till Barkarby. Jag har ju såna problem att läsa vägskyltarna. =D
bigmollo skrev:
> Det är grumt. Själv får man vara glad om man
> hittar till Barkarby. Jag har ju såna problem att
> läsa vägskyltarna. =D
Peter och jag kommer jätte gärna om Peter inte har ont I halsen och om jag hinner bygga färdig mitt senaste projekt: en MTB.
Om Peter har ont i halsen kommer inte han och om jag inte hinner fixa till min MTB får det bli pendlings cykel, en jätte otrevlig SS men den har en fin pakethåller.
Självklart blir det öl efteråt. Vi avslutar på Lilla Barkarby. Där serveras belgisk trapist-öl. Perfekt efter en dag på cykeln.
Jag håller tummarna för Peters hals.
/J