Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är blött där det alltid är blött. Men har torkat upp rätt fint på resten av fältet.Någon som har varit ute på Järvafältet idag? Har det torkat upp eller rötterna fortfarande hala?
Tack! En bra sammanfattning. Det var lite blötare än det var innan regnet kom, men på det stora hela mycket bättre än jag hade vågat hoppas på.Det är blött där det alltid är blött. Men har torkat upp rätt fint på resten av fältet.
Torrt och riktigt fint på spåret runt Fiskartorpet.
Dock lämnar skyltningen en del övrigt att önska IMHO.
Stämmer säkert. Egentligen är det ju bara att cykla på, inte hela världen om man cyklar på "rätt" stig.Tror att bara originella delen är skyltat. Och för några månader sen fanns det någon som roterade och tog bort skyltar. Jag tror dock att har sätt alla skyltar som fanns tillbaka.
Jag är nöjd att det inte finns mer skyltar. Min axel hae haft närkontakt med en och det kändes i mer än en vecka. Flera av som står lite i vägen.
EDIT: jag minns nu att det finns några skyltar också på den hälften som är längst bort. Det finns dock ingen skyltar på omläggningen rund Candyland (som inte finns längre).
Stämmer säkert. Egentligen är det ju bara att cykla på, inte hela världen om man cyklar på "rätt" stig.
Området är ju inte så stort till ytan att det går att cykla vilse direkt ?
Morgonpigg? Det låter helt osannolikt att det var torrt och fint efter senaste dagarnas hällregn. Några ställen blir ju bara "blöta" oavsett hur nycket regn som kommer då det är väldränerat men i de flesta sänkor borde det ha varit gyttjefest deluxe?Torrt och riktigt fint på spåret runt Fiskartorpet.
Dock lämnar skyltningen en del övrigt att önska IMHO.
Rapporten var för igår eftermiddag. Tänkte mig inte för att det kunde tolkas som nu på morgonen, efter nattens regn.Morgonpigg? Det låter helt osannolikt att det var torrt och fint efter senaste dagarnas hällregn. Några ställen blir ju bara "blöta" oavsett hur nycket regn som kommer då det är väldränerat men i de flesta sänkor borde det ha varit gyttjefest deluxe?
Tänkte väl. Nog för att det finns morgonpigga atleter men höll på att sätta kaffet i vrångstrupenRapporten var för igår eftermiddag. Tänkte mig inte för att det kunde tolkas som nu på morgonen, efter nattens regn.
Jag såg att den fanns en notis i tråden och tänkte "perfekt, nu får vi se hur blött det är efter nattens regn" ?Rapporten var för igår eftermiddag. Tänkte mig inte för att det kunde tolkas som nu på morgonen, efter nattens regn.
Du får rapportera efter du har varit ute och testat något spårJag såg att den fanns en notis i tråden och tänkte "perfekt, nu får vi se hur blött det är efter nattens regn" ?
Väntar med spänning..Du får rapportera efter du har varit ute och testat något spår![]()
Tack ovärderlig info!
Torrt.Tack ovärderlig info!
En strid om påvens skägg.
Där har du likväl stigstatusen ?En strid om påvens skägg.
Yes! Superfint.Någon som har cyklat på Järvafältet idag?
Yes! Superfint.
Inte alls särskilt blött.
Yes! Superfint.
Inte alls särskilt blött.
Hittade denna (bild) på svart/vita Gömmaren igår, lördag. Skulle nån mot förmodan väldigt gärna vilja ha tillbaka den så finns den i Huddinge. Annars går den till reservdelslådan ?.Visa bilaga 569334
Presumably, someone is finding all of these caps on the trail? What's surprising is that they aren't in turn selling them for $50 a pop on the Buy-&-Sell. I've met a fair few folks who I'm guessing would gladly pay that sum to not have to call around looking to borrow a friend's crank cap in order to swap a chainring or bottom bracket.
Artikeln är från 2021, kanske inte fanns att köpa då pga brist på delar? När jag tappade min hösten 2020 så fanns dom dock att köpa, men jag hade på något sätt hört när den trillade av så kunde hämta upp den när jag kommit hem och såg att den saknades.Det är en konstigt kommentar. Man kan köpa ny för 13 euro, så man behöver inte köpa begagnat för $50.
Artikeln är från 2021, kanske inte fanns att köpa då pga brist på delar?
Just det, och artikeln handlar om Kanada liksom Nordamerika där komponentbristen var/är rejäl, enligt mina vänner som bor där. Vi har det mycket bättre i EU för tillfället.
I förra veckan var allt fuktigt och halt men det var inte särskilt lerigt. Några pölar men annars helt ok. Gissar på likvärdig status.Tänkte ta en tur i Nick-spåret i morgon runt lunch. Är det någon så kört där på senaste, status? Lerigt som vanligt såhär års?
Någon som har varit ute på Lovön på sistone?
Är det tråkdelen på gröna?Revolution i Erstaviks gods!
Spång på gång:
Visa bilaga 590885
Spång nästan färdig:
Visa bilaga 590886
Efter jag tog sista bilden såg jag att dom har valt trä i färgen "Lash Money Gold" :)
Är det tråkdelen på gröna?
Härligt, kommer väl till passPrecis!