Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Detär därför jag har en trainervinter i år, less på att bara halka runt o inte cykla o ha flowigt kul. Mer flow på trainern!Igår blev det reenactment av finska vinterkriget.
Finska sniper-roots under snön, och jag gick väl spela ryssen.
Vet inte riktigt vem som vann, men misstänker att det inte var jag
Visa bilaga 752983
Jag är ganska noob på trainern.Detär därför jag har en trainervinter i år, less på att bara halka runt o inte cykla o ha flowigt kul. Mer flow på trainern!![]()
Jag brukade älska både att cykla i vinterskog/skog vintertid oavsett conditions, och att klättra ute varje tillfälle det gick. "En dag ute är en riktig dag." Men den här vintern är jag av någon anledning istället: "En utedag nu är bara dålig träning, jag gör hellre ett effektivt innepass." Vad gäller stigcykling är jag väl medveten om att timing o känsla är en färskvara, men jag bryr mig inte i vinter.Jag är ganska noob på trainern.
Även om farten ute igår var låg, så kommer jag betydligt längre än inne.
Tror det är nåt med att trainern saknar bakhjul. Den vill liksom inte framåt
Ska inspektera "mellanregionen" på lunchen
Visst är det bra att du inspekterar din mellanregion (för hälsans skull) men är det inte lite privat information?Ska inspektera "mellanregionen" på lunchen
Du menar att detaljerna om stockholms skrev ska stanna i stockholm?Visst är det bra att du inspekterar din mellanregion (för hälsans skull) men är det inte lite privat information?
Man får alltid välja stig med omsorg så här års, och har man hållt på ett tag så gör man det på automatik och märker inte ens dom kladdiga ställena.Jag vet inte vad som pågår på andra ställen, men NICK-spåret och skogen omkring det var blöt och lerglidig i morse. Och detta säger jag som faktiskt trivs (ler?) i lera. Det verkade som marken hade börjat ge bort vatten samlat under vintern, eftersom det var blött där det sällan brukar vara blött.
Ah jäklar vad man fick slita runt Erstavik, mina Gravel H däck precis som annonserat var inte helt optimala
Igår behövde jag påminna mig hur man styr när man cyklar fort, så bra var föret i skogen. Hade ett par "nära ögat" moment då cykeln for mot ett träd, och jag behövde reagera i tid. Så ovanligt efter vinterns tröghet.Det är rekordbra i Hellas just nu för att vara första veckan i mars. Kommer bli en episk vår om det fortsätter såhär.
Bra step up där !
Var är det här någonstans? Ser mycket inbjudande utOch drop. :)
Visa bilaga 755636
Harberget. Mellan Erstavik och Öringe (Tytesö)Var är det här någonstans? Ser mycket inbjudande ut
Har berget är fint vid blöta. Alla stigarna går högt.Harberget. Mellan Erstavik och Öringe (Tytesö)
Sssssch... ;)Harberget. Mellan Erstavik och Öringe (Tytesö)
Rätt skönt att dem blev motorvägar egentligen, jag har kört dem de senaste 15åren och då var det inte roligt då allt varit så sjukt dåliga. Denna är den enda som inte är iordninggjord ännu, jag gissar att det är för den ligger i Haninge Kommun.. :/Nästan alla spänger var så innan de flesta blev motorvägar för två år sedan. Min son uppskattade sick-sack spängerna. Jag vågade inte köra dom på den tiden, men tror att jag skulle våga nuförtiden.