Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Håller med, d.v.s. ngt i stil med https://ridewithgps.com/routes/27195916
gerrardsdobbar sa:Stockholm - Haninge - Årsta Havsbad - Fors - Gamla 73an - Nynäs - Väg 528?
Funkar det bättre nu?gerrardsdobbar sa:GoranS sa:Håller med, d.v.s. ngt i stil med https://ridewithgps.com/routes/27195916
The route you are trying to view is not public.
If you are the owner, make sure you are logged into your account. Otherwise, contact the owner. If you came here from another website, contact the owner of that website about this problem.
Ah, håller med. Missade i hastigheten Årsta HB.staine sa:Skippa Årsta havsbad, om det inte ska göras en ”mysig” omväg :)gerrardsdobbar sa:Stockholm - Haninge - Årsta Havsbad - Fors - Gamla 73an - Nynäs - Väg 528?
Ja.GoranS sa:Funkar det bättre nu?gerrardsdobbar sa:GoranS sa:Håller med, d.v.s. ngt i stil med https://ridewithgps.com/routes/27195916
The route you are trying to view is not public.
If you are the owner, make sure you are logged into your account. Otherwise, contact the owner. If you came here from another website, contact the owner of that website about this problem.
staine sa:gerrardsdobbar sa:Stockholm - Haninge - Årsta Havsbad - Fors - Gamla 73an - Nynäs - Väg 528?
Jag skulle säga - Haninge - Västerhaninge - Fors - osv.
Skippa Årsta havsbad, om det inte ska göras en ”mysig” omväg :)
Strax före Nynäs, höger mot Torö.
Fast har man lite tur kan man få se tofsvipor på fälten!gerrardsdobbar sa:staine sa:gerrardsdobbar sa:Stockholm - Haninge - Årsta Havsbad - Fors - Gamla 73an - Nynäs - Väg 528?
Good point. Havsbadet ligger lämpligast till från mig, så den åkte med av bara farten. :-)
Edit: Havsbadet är fan inte mysigt. Pannbensfostrande motvindshelvete till väg.
Då hade jag alltså tur för två veckor sedan. :)GoranS sa:Fast har man lite tur kan man få se tofsvipor på fälten!gerrardsdobbar sa:staine sa:gerrardsdobbar sa:Stockholm - Haninge - Årsta Havsbad - Fors - Gamla 73an - Nynäs - Väg 528?
Good point. Havsbadet ligger lämpligast till från mig, så den åkte med av bara farten. :-)
gerrardsdobbar sa:staine sa:gerrardsdobbar sa:Stockholm - Haninge - Årsta Havsbad - Fors - Gamla 73an - Nynäs - Väg 528?
GoranS sa:Lite frågande till det där med pannbensfostrande. Den sträckan ingår på min standardrunda och jag är fortfarande en vekling gjord av mjukost och filmjölk. Fast det kanske krävs genetiska förutsättningar för att träningen ska bita eller så kör jag åt fel håll (oftast medurs på rundan från V-H)!?
Argus sa:Tack för alla kloka besked! Nu vet jag! Har jag tid och solen skiner, kan jag ta den längre vägen.
Hm, var ju precis den röda vägen jag hade i mitt förslag ...Bengt-re sa:Argus sa:Tack för alla kloka besked! Nu vet jag! Har jag tid och solen skiner, kan jag ta den längre vägen.
Btw. Så kan du svänga höger en tidigare än vad som föreslogs tidigare. Det blir en gnutta närmare den vägen också.
Röd inte grön asså dårå.
Bengt-re sa:GoranS sa:Lite frågande till det där med pannbensfostrande. Den sträckan ingår på min standardrunda och jag är fortfarande en vekling gjord av mjukost och filmjölk. Fast det kanske krävs genetiska förutsättningar för att träningen ska bita eller så kör jag åt fel håll (oftast medurs på rundan från V-H)!?
Moturs kan väl vara lite tristare med slakmotan förbi golfbanan om det blåser åt fel håll, men nog finns bra många värre ställen?!
tuta sa:Lyckades komma ner i 17 km/h förbi Fors GK i påskas. :-) För min (feta) del är nog annars alla jäkla backar om man kör över Stora Vika med mera mer fostrande än de östra vägarna.