stolt stjärt

erik

Ny medlem
stolt stjärt
När jag cyklar med mina ljusblå cykelbyxor modell tights så skär dom in i skåran där bak, ser visserligen snyggt ut men medför visst obehag. Vad tycker ni? ska jag fortsätta så här för utseendet och imagens skull, eller bör jag sy in en kraftigare blöja ca 5-6cm tjock kanske?

stolt stjärt
Det är väl inget att bekymra sig för!
Blöjan i mina nya cykelbyxor bildar ett längsgående veck där fram.
Hur ser det ut tror du?
Ja, precis - som en tant/dam/flicka.
Cyklar nu endast efter mörkrets inbrott för att inte bli
tagen för transa.
Där kan vi snacka om besvärliga byxor.
/Pär(nilla)

Senast redigerad av en moderator:
stolt stjärt
Att visa skåran tillhör ju en helt annan kategori än Happyiter, sk motorburen ungdom.
Ljusblå byxor tillhör i vart fall inte mina favoriter,
Cykelkläder skall var snygga och funktionella. Att dem är snygga är inte ett måste och om en cyklist tycker dom är snygga fattar vanligt folk ingenting, men snygghet är prut i ditt fall prut(t) -bart men funktion är ett absolut krav. Om du aldig har hört talas om springmask och skårgsvamp så har du det nu, och glöm det aldrig, det får man av när byxorna skär in. Ingen cyklist kommer någonsin vilja duscha med det om du har skårsvamp.

Funktion: du kan ju inte träna så mycket som du vill om byorna inte funkar.

Häll bensin på byxorna på och elda upp dom. O dom inte brinner så har du haft dom för länge, slänge dom då i komposterbart.

Köp ett par Gore Free Ride II Short på cikelcity

stolt stjärt
Hmmm.. eventuellt så är dom något små när jag tänker efter. Såg att någon ville låna pedaler i en annan tråd, så då kanske jag kan få låna ett par sköna cykeltights över helgen? Efersom jag köpte cykel istället för tvättmaskin så får jag nog lämna tillbaka dom otvättade, hoppas det inte gör något.

Bilagor

• 02.jpg
    02.jpg
    28 KB · Besök: 33
Tillbaka
Topp