Storleks rekommendation på racer (Specialized vs Canyon)
Hej!
Sitter och kollar på nya racers och jamför storleken på olika tillverkare men får inte ihop det.
Kollar på de här två cyklarna från Specialized och Canyon och undrar hur det kan komma sig att de rekommenderar så olika ram-storlek till mina 179 cm? Specialized tycker att jag ska ha en ram i storlek 49 medans canyon rekommenderar 56. Skiljer det sig så mycket i geometrin eller är det något jag missar?
www.specialized.com
www.canyon.com
Sitter och kollar på nya racers och jamför storleken på olika tillverkare men får inte ihop det.
Kollar på de här två cyklarna från Specialized och Canyon och undrar hur det kan komma sig att de rekommenderar så olika ram-storlek till mina 179 cm? Specialized tycker att jag ska ha en ram i storlek 49 medans canyon rekommenderar 56. Skiljer det sig så mycket i geometrin eller är det något jag missar?
Allez Sprint Comp
Climbs, corners, flat-out sprints—the Allez Sprint Comp does it all. Being the most advanced alloy road bike we've ever made, the Allez Sprint is capabl...
Ultimate CF SL Disc 8.0
Ultimate CF SL Disc 8.0 skiljer sig från mängden med sin lätta ram och snabba men ändå bekväma geometri och är i en helt egen liga. Lägg sedan till förbättrad kontroll med skivbromsar till den smäckra och innovativa H36 Aerocockpit och du kommer att lämna konkurrenterna bakom dig.