Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helst inte alls! :) Behöver en ny hjälm nu då jag i våras var med om en olycka och slog i ansiktet och munnen först, så det är vad jag helst slipper igen. Men vet inte om något av alternativen egentligen skyddar mot just det.Stor hjälmvägg på bikester i sickla. Kanske hövding är säkrast för pendling, beror lite på hur du tänkt krascha ;-)
Ok, läge för fullface alltså. Ser inte alls konstigt ut i pendlingsträngseln :)Helst inte alls! :) Behöver en ny hjälm nu då jag i våras var med om en olycka och slog i ansiktet och munnen först, så det är vad jag helst slipper igen. Men vet inte om något av alternativen egentligen skyddar mot just det.
Jag vet folk som pendlar i full face-hjälm. I stockholmstrafiken känns det ärligt talat inte orimligt...Ok, läge för fullface alltså. Ser inte alls konstigt ut i pendlingsträngseln :)
Jag vet folk som pendlar i full face-hjälm. I stockholmstrafiken känns det ärligt talat inte orimligt...
sportbutikonline.se
Den vet jag inget om men Lazer generellt gör väl hjälmar som för sin invändiga storlek är väldigt stora i sina utvändiga mått. Det blir som en jättekruka på skallen.Någon med erfarenhet av den här modellen?
/Martin![]()
Lazer Tonic Mips Hjälm Gul
www.cykloteket.se
Den vet jag inget om men Lazer generellt gör väl hjälmar som för sin invändiga storlek är väldigt stora i sina utvändiga mått. Det blir som en jättekruka på skallen.
Jag är inte bekymrad över det estetiska utan tänkte mer på saker som:Den vet jag inget om men Lazer generellt gör väl hjälmar som för sin invändiga storlek är väldigt stora i sina utvändiga mått. Det blir som en jättekruka på skallen.