Stradalli på ebay

pysmabe

Ny medlem
Stradalli på ebay
Nån som handlat av stradallicycle på ebay och hur fungerade det?
Funderade på MTB ramen i kolfiber finns billigare olackad men jag har knappast sett nåt snyggare. Har bara hittat en försäljare av Stradalli på nätet men tar gärna emot fler tips på lackerade varianter av denna ramtyp FM-R043.

Bilagor

• stradalli_mountain_bike_frame_carbon_dual_suspension_st-ds7_1.jpg
    stradalli_mountain_bike_frame_carbon_dual_suspension_st-ds7_1.jpg
    24.4 KB · Besök: 48
Senast redigerad av en moderator:
Stradalli på ebay
stradalli säljer väll själv på nätet? är väll samma kille som säljer. samtidigt, genom ebay har du ju troligen ebayer buyer protection, det vill säga, du får väll tillbaka pengarna, om du skulle bli lurad. men du kan ju alltid maila stradelli o fråga om det är han som säljer på ebay.

Senast redigerad av en moderator:
Stradalli på ebay
Köper du den för 1600USD så får du fungerande fjädring....nä jag ska inte vara elak förrän jag fått svar på hur och om dom tänkt.

Stradalli på ebay
pysmabe skrev:
-------------------------------------------------------
> Charlotte Perelli som ung....transa alltså
Där skrattade jag så datorn hoppade av magen, tur den landade mjukt!

Stradalli på ebay
Mailat Stradalli försäljaren på ebay och frågat vilken dämpare dom rekommenderar till denna ram men nu har det gått en vecka utan svar........dom kanske också har svårt att hitta en 165mm/30mm.

Stradalli på ebay
Tog lite tid men när jag lämnade feedback på mitt köp så vaknade dom och vi har haft en givande diskussion om kvalite och kundnöjdhet och god design standard. Nu ser det ut som jag ska bli kompenserad för maskinjobben och dom älskar mig, sånt värmer ett gubbhjärta.

Tillbaka
Topp