STRAVA-skalper

Lingon

Aktiv medlem
STRAVA-skalper
I den här tråden skall man skryta med att man cyklat ett strava-segment snabbare än cyklist som man normalt inte orkar hålla rulle på. :D
Jag börjar med Laurens ten Dams skalp som togs upp för ett berg på Fuerteventura i höstas. Visserligen cyklade bla en stockholmsbekant fransk triathlet ännu snabbare några månader senare. Men ändå... ;)
http://app.strava.com/segments/2675414

Senast ändrad:
STRAVA-skalper
Jag har inte tagit dom (än), men jagar Enduro World Series-topp 10-killarna Curtis Keene och Josh Carlsson nerför Angry Pirate i Whistler. Del av Bikepark-enduron i fredags. Då kraschade jag OTB, idag körde jag den två gånger för att se hur snabb/långsam jag varit utan krasch. Känns som en bana som passar mig.

angrypirate.jpg

STRAVA-skalper
Eftersom jag ligger ganska kasst till på övriga Strava-segment jag "loggat" var det lite småkul att hitta kända och långt snabbare namn på plats 15 och 16 på min träningsbacke inför CV.

Strava.png

STRAVA-skalper
pme skrev:
-------------------------------------------------------
> Eftersom jag ligger ganska kasst till på övriga
> Strava-segment jag "loggat" var det lite småkul
> att hitta kända och långt snabbare namn på
> plats 15 och 16 på min träningsbacke inför CV.
>

Jag fick lov att fixa till det där. Ska ta backen utan ryggsäck på någongång också.

STRAVA-skalper
Rock skrev:
-------------------------------------------------------
> ja, så ingen monsterbacke precis.

Allt är relativt ;-)

STRAVA-skalper
Kanske inte så star stuck som en del andra. Men jag såg mig själv på platsen över Carl pamp på någon av sträckorna som tillhör nationaldagsloppet, det kan man vara ganska så nöjd med.
MVH
Magnus

Tillbaka
Topp