weldion
Aktiv medlem
Strava
Kikade genom mina inställningar och det ser ut som jag är ganska så givmild med min data.PatrikHA sa:Kollat de nya säkerhetsinställningarna?
Jag hade samma problem när jag satt för hårda accessregler
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kikade genom mina inställningar och det ser ut som jag är ganska så givmild med min data.PatrikHA sa:Kollat de nya säkerhetsinställningarna?
weldion sa:Kikade genom mina inställningar och det ser ut som jag är ganska så givmild med min data.PatrikHA sa:Kollat de nya säkerhetsinställningarna?
Det va ett bra tips, för nu fungerar det!PatrikHA sa:weldion sa:Kikade genom mina inställningar och det ser ut som jag är ganska så givmild med min data.PatrikHA sa:Kollat de nya säkerhetsinställningarna?
Går även att sätta Privacy på enskild runda.
Det jag hade var att Activities bara kunde ses av Followers, och när jag ändrade det så ändrade det inte äldre aktiviteter utan jag fick ändra dem manuellt. Väl edit på en aktivitet så ser man privacy för aktiviteten
Ser du det även om du sprungit en kuperad bana? Läst nånstans att strava visar hm vid en visa gränsNLC sa:Jag ser det i mitt flöde, både för mina egna för andras löpaktiviteter.
skogsvakt sa:Ser du det även om du sprungit en kuperad bana? Läst nånstans att strava visar hm vid en visa gränsNLC sa:Jag ser det i mitt flöde, både för mina egna för andras löpaktiviteter.
weldion sa:Varför uppdateras inte mina tider i segmentens topplista? T.ex. så satte jag PR på en sträcka som jag kört cirka 4 ggr. En tid som räcker för att hamna tvåa totalt i det segmentet. Dock så publiceras tiden från tidigare i somras som är avsevärt långsammare. ”Your PR 1:17” ”This effort 1:05”.
NLC sa:skogsvakt sa:Ser du det även om du sprungit en kuperad bana? Läst nånstans att strava visar hm vid en visa gränsNLC sa:Jag ser det i mitt flöde, både för mina egna för andras löpaktiviteter.
Kuperad? Jag får pröva någon dag, tills dess får man väl lite på det som skrivs https://www.reddit.com/r/Strava/comments/8facbv/elevation_gain_in_feed/
skogsvakt sa:NLC sa:skogsvakt sa:Ser du det även om du sprungit en kuperad bana? Läst nånstans att strava visar hm vid en visa gränsNLC sa:Jag ser det i mitt flöde, både för mina egna för andras löpaktiviteter.
Kuperad? Jag får pröva någon dag, tills dess får man väl lite på det som skrivs https://www.reddit.com/r/Strava/comments/8facbv/elevation_gain_in_feed/
Jag fattar inte riktigt sorry. Det stör mig att min snittfart inte syns i feeden. Tolkar jag det inte rätt att elevation syns istället för place om man springer kuperat?
Ok då vet jag att det inte är min klocka som skickar fel uppgifter. Men det är vansinnigt att inte längre visa snittfart. Jag springer på två olika motionsspår och jag vet att elevation blir samma. Men farten vill man ju kunna se snabbt när man scrollar. Detta är vansinne :)!NLC sa:skogsvakt sa:NLC sa:skogsvakt sa:Ser du det även om du sprungit en kuperad bana? Läst nånstans att strava visar hm vid en visa gränsNLC sa:Jag ser det i mitt flöde, både för mina egna för andras löpaktiviteter.
Jag fattar inte riktigt sorry. Det stör mig att min snittfart inte syns i feeden. Tolkar jag det inte rätt att elevation syns istället för place om man springer kuperat?
Ja, det verkar inte bättre. Se även denna post på Stravas support/forum -> https://support.strava.com/hc/en-us/community/posts/115000665550/comments/360000177784
Havoc 5 sa:Hej.
Någon som vet vad det här ska betyda?
"No more activity in the last 60 days.
To see your full activity history, visit your Profile or Training Calendar."
Detta är vad jag får upp istället för det vanliga flödet.
geologen sa:Havoc 5 sa:Hej.
Någon som vet vad det här ska betyda?
"No more activity in the last 60 days.
To see your full activity history, visit your Profile or Training Calendar."
Detta är vad jag får upp istället för det vanliga flödet.
Fick samma sak nyss. Laddade om sidan och fick fram det normala igen. Nog bara nån tillfällig hicka på deras server...
Fjärdebrunn sa:Jag får inte längre upp freden på de jag följer, bara mig själv, i appen. Ja, jag har startat om.
filipl sa:Nästan alla segment jag brukar cykla i Änggården har försvunnit från strava. Någon annan som reagerat på detta?
filipl sa:Går jag in på gamla rundor och testar gå in på segmentet står den bara och laddar som att den inte hittar.
Steel is Real sa:Hur kommer det sig att strava tillåter folk att ladda upp inne-cykling i km som om det vore på riktigt?
Det är ju en viss skillnad att köra 100km ute i november vs att sitta hemma framför en fläkt!
Steel is Real sa:Hur kommer det sig att strava tillåter folk att ladda upp inne-cykling i km som om det vore på riktigt?
Det är ju en viss skillnad att köra 100km ute i november vs att sitta hemma framför en fläkt!
geologen sa:Steel is Real sa:Hur kommer det sig att strava tillåter folk att ladda upp inne-cykling i km som om det vore på riktigt?
Jag har börjat göra det för att det är enda sättet att få full analysmöjlighet i Strava. Saknas fartdata får man ingen tidslinje som är fullt funktionell, t ex.
NLC sa:geologen sa:Steel is Real sa:Hur kommer det sig att strava tillåter folk att ladda upp inne-cykling i km som om det vore på riktigt?
Jag har börjat göra det för att det är enda sättet att få full analysmöjlighet i Strava. Saknas fartdata får man ingen tidslinje som är fullt funktionell, t ex.
Fast det är väl bara i appen, via hemsidan brukar det funka bra för mig.
geologen sa:NLC sa:geologen sa:Steel is Real sa:Hur kommer det sig att strava tillåter folk att ladda upp inne-cykling i km som om det vore på riktigt?
Fast det är väl bara i appen, via hemsidan brukar det funka bra för mig.
Appen använder jag inte, det är på webbversionen jag menar.
Testa att lägga upp ett pass med, och ett utan, fartdata, så kommer du att se vad jag menar. Det är en stor skillnad, i alla fall för mig som använder Strava för att analysera mina pass detaljerat.
sivan sa:Steel is Real sa:Hur kommer det sig att strava tillåter folk att ladda upp inne-cykling i km som om det vore på riktigt?
Ställer detta till stora problem för dig och din träning?
Spacekitty sa:Omvägar = träning.